22 lip 2016

O PORTRETACH W STARACHOWICACH

Trochę inaczej to sobie zaplanowałam. Miałam pokazać Wam pewien skończony projekt i ruszyć z  konkursem. Już jutro wyjeżdżam  na wakacje więc do załatwienia milion spraw: ostatnie zakupy, pakowanie...W zeszłym roku obiecałam sobie, że nie będę zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę ale przez  rok zdążyłam o tym zapomnieć. Przykre doświadczenia przedwyjazdowe zostały  przykryte miłymi  wakacyjnymi wspomnieniami. Od kilku dni mam istny kocioł tym większy, że jeszcze załatwiam sprawy związane z remontem naszej wiejskiej kuchni. W salonie piętrzą się: sterta prania, płytki, bateria kuchenna i zlewozmywak. Od 7 sierpnia( skaczę z radości!!!) będziemy mieć w domu na wsi istną kuchenną demolkę. Zniknie to co solą w mym oku i co skrzętnie omijam podczas fotografowania kuchni. HURRA!!!
Wreszcie będę Wam mogła pokazać inną część kuchni niż zwykle i nie czuć się przy tym tak jakbym pokazywała cycki - maksymalnie zażenowana ;-).

Dzisiaj po raz ostatni( TFU TFU nie ostatni, bo jeszcze konkurs) wracam do Starachowic i BLOGGERS PHOTO MEETING i do ostatniego dnia szkolenia, który wciągnął mnie na maksa.
Nigdy nie robiłam portretów, bo po prostu nie umiałam. Dzięki Izie wiem już czym to się je i jak sprawić, żeby nasz model nie wyglądał na zdjęciu jak rozjechany kot ;-)..
Uniwersalna rada dla modela : UWAŻAJ JAK SIEDZISZ - to czy masz proste plecy będzie widoczne na zdjęciu ;-)
Uniwersalna rada dla fotografa: ZŁAP KONTAKT Z MODELEM..co w sytuacji, kiedy w osobę fotografowaną wycelowane jest 12 obiektywów i trwa walka o najlepsze ujęcia nie jest zadaniem łatwym ;)

Odkryłam, z dużą Izy pomocą, że mam obiektyw, który zasługuje, żeby się dobrze mu przyjrzeć, bo jest wprost stworzony to tego, żeby używać go podczas robienia portretów.
Korzystam ze sprzętu mojego męża, a teleobiektyw był tym obiektywem, którego omijałam szerokim łukiem.
Za namową Izy wygrzebałam go  z dna przepastnej torby i nawet mogę powiedzieć, że polubiłam.
Nie wiem jak wytrzyma ze mną mój mąż, bo już mu zapowiedziałam, że na wakacjach wszędzie chodzę z aparatem ;-).
Ale...ale...aparat to nie jedyne moje uzależnienie. Od blisko roku dość intensywnie ćwiczę i nie wyobrażam sobie dwu tygodni bez umiarkowanej aktywności fizycznej. Zabieram matę, strój, buty...a hantle już poupychałam po walizkach. Szaleństwo!!!, a raczej pozytywne zakręcenie. 

Oto jak widzę moje koleżanki. Wprawdzie tutaj i ówdzie zgubiła się ostrość ale i tak uważam, że są to bardzo udane próby.

KASIA PIĄTY POKÓJ

MAŁGOSIA M.O.HOME

MARTA PANI WOŹNA

OLA STABRAWA

MAGDA WNĘTRZA ZEWNĘTRZA

IZA COLORES DE MI ALMA

MARTA FOTO ST(W)ORY

BEATA W WYNAJĘTYM M

Moi mili znikam z blogowego świata na blisko dwa tygodnie i jak zwykle bardzo ciężko rozstać mi się z tym miejscem. Do miłego...

OLA

SHARE:

15 komentarzy

  1. W końcu ktoś pokazał portrety! Olu, wyszły bardzo romantycznie, teraz czekam na Twój portret w wykonaniu którejś z dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadanie było łatwe z takimi dziewczynami ;) żartuję. To znaczy nie żartuję że ładne. Zaczynam się plątać więc do sedna: udanych wakacji! piękne portrety!

    OdpowiedzUsuń
  3. odpoczywaj Olu i ładuj baterie ! :)
    Portrety piękne :) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. miłego wypoczynku. i trzymam kciuki za bezproblemowy remont.

      Usuń
  5. Trudno uchwycić w twarzy coś co będzie dobrym portretem, uważam, że Twoje są genialne! Każda dziewczyna wyraża jakąś ulotną myśl, każdy portret żyje, masz talent! udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Unikam pokazywania zdjęć ze swoją postacią, twarzą, bo uważam, że jestem bardzo niefotogeniczna. A może po prostu jestem brzydka i zdjęcia pokazują samą prawdę? Pewnie coś w tym jest. Marzę o tym, żeby ktoś zrobił mi ładny portret, żeby znalazł we mnie to coś, złapał ujęcie, w którym wyglądam w miarę korzystnie. Może kiedyś spełni się moje marzenie...
    Pozdrawiam Olu serdecznie i życzę udanych wakacji oraz powodzenia w urządzaniu kuchni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu to może ja ;-)Ci kiedyś takie zdjęcie zrobię ;-). Buziaki ;-)

      Usuń
    2. No mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się na żywo :)

      Usuń
  7. Łał! Szkoda, że ja tak wcześnie musiałam uciekać :(.
    Udanego urlopu!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. /refreszing.pl/
    Trzeba przyznać, że wszystkie jesteście piękne, ale Kasia /Piąty pokój/ marnuje się we wnętrzarskim światku. Jej trzeba modelingu na skalę globu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne!! Jak patrzę na te zdjęcia to nie chce mi się wierzyć że nigdy wcześniej nie robiłaś portretów! (A mnie taką roztrzepaną jednak wybrałaś ;) ) Ściskam! I pięknej pogody na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo wstęp powiem Ci imponujący hahaha Portrety wyszły pięknie, zazdroszczę trochę tego sprzętu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne portrety :) Wgl Starachowice to najpiękniejsze miejsce w Polsce :) hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig