10 gru 2014

KONKURS ZEBRY I COTTONOVE LOVE

Mam dla Was dzisiaj nie lada niespodziankę.
A to za sprawą Agnieszki - właścicielki sklepiku COTTONOVE LOVE.
Zanim przejdę do nagród, które dla Was przygotowałyśmy muszę wspomnieć o sklepiku i
trochę o tym jak rozpoczęła się moja wirtualna z Agnieszką znajomość ;-).

W sklepie Agnieszki możecie zamówić: lampki cotton balls, pompony tiulowe , koszyki sznurkowe, woski zapachowe, filcowe dziecięce torebki, puzzle dot life, wspaniałe podusie, kosze na zabawki, girlandy tekstylne - słowem wszystko co pomoże Wam urozmaicić wygląd pokoju Waszych pociech i innych pomieszczeń w waszych domach.
Wszystko doskonałej jakości i w przepięknych "żywych" barwach.

Oto co Agnieszka napisała na swojej stronie internetowej o swoim sklepie:
"Cottonove Love powstało z miłości do cotton lights, z radości odkrywania cudownych drobiazgów dla siebie i dla Was".
Ja od siebie dodałabym jeszcze, że jej sklepik powstał z miłości do ludzi.
Agnieszka niczym Święty Mikołaj obdarowuje ludzi i pomaga ludziom. 
To taki Dobry Duszek  świata wirtualnego, 
dzięki któremu człowiek zdaje sobie sprawę, że pomagania innym wbrew obiegowym opiniom wcale nie jest passe.

Jakiś czas temu wygrałam u Agnieszki jeden z konkursów
i od tego czasu trwa ta nasze wirtualna znajomość.
Z wzajemnego szacunku i  podziwu do naszej pracy zrodziła się
nic porozumienia, z której bardzo się cieszę.

A teraz Kochani oto co można w konkursie zdobyć:

1. Nagroda główna 
SZNUR COTTON BALLS LIGHT 20 kul

w dowolnie wybranej przez siebie kompozycji kolorystycznej.
Możecie wybrać ze strony zestaw gotowy lub pokusić się o stworzenie własnej kompozycji.

2. Nagroda druga
SZNUR COTTON BALLS LIGHT 10 kul
w dowolnie wybranej przez siebie kompozycji kolorystycznej.


Jeśli zdecydujecie się na stworzenie własnego zestawu możecie wybierać spośród 
kolorów dostępnych na stronie.
A więc kombinacji może być naprawdę wiele.
Ciekawa jestem już dzisiaj chociaż Zwycięzców naszej zabawy wyłonimy 19 grudnia, 
jaka kompozycja przypadnie Wam do gustu ;-). 

A oto zasady naszej zabawy:

1. Pozostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie i napisz co ze sklepu COTTONOVE LOVE podoba Ci się najbardziej.
2. Udostępnij banerek konkursowy na swoim blogu z linkiem do tego posta
3. Osoby nie posiadające bloga również są mile widziane ( w tym przypadku proszę o pozostawienie adresu email).
5. Zabawa odbywa się równocześnie na blogu i moim profilu facebookowym - ...może brać udział w dwu miejscach jednocześnie wtedy mamy dwie szanse na wygraną ;-)
5. Zapraszam do zabawy osoby z Polski .
6. Zabawa trwa od 10.12-18.12 do północy. Zwycięzców wyłonimy 19.12.

Nie wiem w czym tkwi fenomen tych świecących kuleczek. Napiszę tylko, że wraz z pojawieniem się pierwszego sznura bawełnianych kuleczek w mym domu, zapałałam do nich niewytłumaczalnym wręcz uczuciem. 
Na poparcie powyższej tezy pokażę Wam kilka kącików w mym mieszkaniu, gdzie kuleczki znalazły swe miejsce.

 w POKOJU DZIECKA :


SYPIALNII:


 i SALONIE:


Mam szczerą nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do udziału w konkursie.
Może już teraz nawet myślicie jaki zestaw będzie dla Was najodpowiedniejszy.
Wszak wygrać może każdy ale najważniejszym kryterium, które przybliża Was do zwycięstwa jest sam udział w konkursie.
A na koniec jeszcze powtarzam banerek konkursowy, który należy wkleić na blogu.

Wspaniałej środy dla Was
i udanego dnia ;-).

OLA

SHARE:

316 komentarzy

  1. witam:) życzę wszystkich hohoho wesołych świąt i oczywiście zgłaszam chęc udziału w zabawie...W sklepie oczywiście najbardziej podobaja mi się kule...i możliwość tworzenia z nich naprawdę unikatowych...bo swoich zestawów...marzę o ozdobieniu nimi domku:) bijou77@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście podobają się najbardziej mini pojemniki zajączki, z miłą chęcią biorę udział w zabawie , a nóż się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, na kule choruję już od dawna, i właściwie to one najbardziej podobają mi się w sklepie, aczkolwiek sznurkowe koszyki i dywanik też mnie urzekły. banerek na blogu wstawiłam http://eesophie.blogspot.com/, nawet na FB się ustawiłam:-)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) W sklepie bardzo podobają mi się CBL i koszyki sznurkowe :) Z chęcią zapisuję się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kule to marzenie chyba wieeelu osóbek . Ja tym razem może nie dla siebie, ale dla córeczki zapragnęłam kul !! Pokoik cały skąpany w bieli, czerni i szarości, która rzeczywiście pięknie się prezentuje chciałabym ożywić sznurem kul Cotton Ball Lights multi color !! To byłby taki fajny pozytywny kolorystyczny akcent !!!
    pozdr.
    Alicja Lange
    kuai@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. W sklepie Cottonove Love najbardziej podobają mi się cotton ball lights czekoladove, ponieważ uwielbiam takie ciepłe kolory. paulinacieslak7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam wiele rzeczy z Cottonove Love, ale nie będę oryginalna i przyznam, że i mi najbardziej podobają się kule, mam już jeden sznurek szaro-miętowo-turkusowy, który niezmiennie budzi zachwyt mój i jeszcze większy mojego półtorarocznego synka, który codziennie rano biegnie do salonu i każe sobie włączyć kuleczki. Jak widać przydałby nam się jeszcze jeden zestaw (przynajmniej;), tym razem do Mikołajkowego pokoju:)
    Pozdrawiamy,
    Marta i Miki (emka29@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, Agnieszko, dziękuję za taką niesamowitą nagrodę! Ponieważ dołączyłam jakiś czas temu do wielbicieli tych cudownych światełek nie mogłabym inaczej- najbardziej ze sklepu uwielbiam te kolorowe kuleczki :) Jednak jeśli wygram chciałabym te piękne kolorowe światełka podarować w prezencie mojej przyjaciółce Edycie, która choruje na bardzo zaawansowany zanik mięśni. Chciałabym, żeby w jej trudnym życiu pojawił się barwny akcent, który może na chwilę przyćmi tak niesprawiedliwą walkę z chorobą. Ściskam Was i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kule są przewspaniałe, a w sklepie zachwyciły mnie jeszcze torby filcowe.
    Jeśli uda mi sie wygrać w tym konkursie to nie ma znaczenia jaki zestaw kolorystyczny , wszystkie są przepiekne.
    pozdrawiam
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ustawiam się w kolejce, najbardziej podobają mi się kule i jeszcze raz kule, koszyczki też no wszystko mi się podoba:)
    Sylwia
    piatkowepysznosci@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już, jak asortyment w sklepie Cottonove Love rozrasta się z każdym dniem, jednak pozostaję klasycznie przy cotton ballsach, których jeszcze nie mam i na które od dłuższego czasu choruję! To już kolejny konkurs, w którym próbuję wygrać sznur światełek, może tym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale gratka! Oprócz CBL to fajne są materiałowe kosze na zabawki (wilczek śliczny) i torebki filcowe dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    jako, że w ostatnim czasie maże o tych kulach to i ja pragnę wziąć udział w konkursie. W sklepie wszystkie produkty mi się podobają, ale tak najbardziej to oczywiście KULE :)
    Mój e-mail: Anio.Mycha@gmail.com
    Oby raz się udało...
    An

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały konkurs :-) Kule są cudowne! Podobają mi się wszystkie kolory - bez wyjątku :-)
    Co mi się najbardziej podoba w sklepie? Oprócz kul oczywiście - pompony! Są genialne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To coś dla mnie bo uwielbiam cotton balls light!!!Oczywiście zapisuję się do konkursu:)Cudownie by było zawiesić Mojej Amelce w pokoju sznur tych cudeniek i dodać trochę magii w zimowe wieczory i poranki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście najbardziej podobają mi się kule CBL z oferty sklepu:)

      Usuń
  16. O cotton balls marzę po nocach:-) może tym razem uda mi się je wygrać u Ciebie, z chęcią przygarnęłabym zestaw w kolorze b&w z dodatkiem szarego, w sklepie oprócz kul z chęcią zaopatrzyłabym się w kosze, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kulach marzę odkąd się o nich dowiedziałam, niestety ciagle są inne wydatki i marzenie zamiast przybliżać się to oddala się coraz bardziej (buuu) dlatego nie mogę przeoczyć takiego konkursu i z miłą chęcią zapisuję się :D a co mi się podoba? Pompony! ;) http://www.cottonovelove.pl/Pompon-MIETA,p,64 bo o kulach nie musze już wspominać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. przyznam że sklepu nie znałam ale będę mało orginalna i zostanę przy mojej fascynacji do cbl
    uwielbiam więc również liczę na szczęście;-)
    pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiam, jaki fenomen tkwi w tych kulkach, że tak za mną chodzą i chodzą:))) dlatego właśnie z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie, bo obok takiej nagrody nie mnożna przejść obojętnie:)
    A w sklepiku cottonovelove prócz kul oczywiście;) oczarowały mnie woski zapachowe sojowe, pierwszy raz o nich przeczytałam i jestem pod wrażeniem:) super sprawa!:)
    Serdecznie pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. z chęcią przygarnę kule, w szczególności natural, bo te podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super konkurs! CBL ma moc! :) Zajrzałam do sklepiku i oprócz kulek podobają mi się bardzo bawełniane kosze i poduszki chmurki a także tiulowe pompony! Nie wiem jakie tym razem zestawienie kul bym wybrała, taki wybór przyprawia o zawrót głowy! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. już widzę tą kolejkę po kule:) i ja stoję z dużą nadzieją na wygraną :) i tak wiecznie tylko tą nadzieją się żyje w takich cudfownych konkursach- heheh...
    W każdym razie gdybym miała taką możliwość wybrałabym ten zestaw: http://www.cottonovelove.pl/cotton-ball-lights-lazurove,p,86
    Banerek wieszam, obserwuję już dłuuuugo. Pozdrawiam serdecznie Cottonowe Love u Zeberkę :)
    Sabina K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się i ja Panna Matka!Mnie zachwyciły poduchy-chmurki!Są czadowe!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :) W sklepie wszystko jest mega cudne ale najbardziej the best są oczywiście kule :))
    Przy okazji - całkiem przypadkiem trafiłam na bloga szukając inspiracji świątecznych i tak mi się spodobał, że dodaję do ulubionych :) Pozdrawiam. Gosia S. Mój e-mail: no_limits@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez staje w kolejce. Kuleczki sa swietne, wpadly mi w oko jakis czas temu i chetnie przygarnelabym CZEKOLADOVE. pozdrawiam, joanna (romanasia@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,

    Chętnie biorę udział w zabawie.. świecące kulki marzą mi się od dawna zwłaszcza w pastelowych kolorach ( z kolorkiem mięty obowiazkowo).

    Mam szczerą nadzieję że w końcu mi się uda coś wygrać na blogu, jakoś do tej pory mnie omijało :)
    Ze sklepiku podobają mi się właśnie te świecące cudeńka, zgadzam się są magiczne i pięknie uświetniły by świąteczny klimat w moim domku :)

    Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję w ogonku po cukierasy bo kule to moje marzenie.Te o naturalnych kolorach najbardziej by mi pasowały . A w sklepie zauroczyły mnie pompony i kosze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, za mną te kule chodzą i chodzą, ale że kurek finansowy dość mocno przykręcony na takie przyjemności, ciągle ich zakup odkładam. Sklep jest cudny - taki ciepły, przytulny :) i oczywiście, że kule mi się najbardziej podobają, ale również koszyki sznurkowe - te także są na mojej wishliście :) Taki koszyk z orzechami laskowymi - cudo! Zatem biorę oczywiście udział w konkursie, banerek już umieszczony na blogu w zakładce Candy. Pozdrowienia dla Was Dziewczyny! :****

    OdpowiedzUsuń
  29. Im krótsze dni, tym ja bardziej lgę do światła. Lampki nocne, świecąca choinka czy świeczki przyciągają mnie jak przysłowiową ćmę. A dobrego nigdy za wiele, chętnie przygarnęłabym zestaw różowo-białych kul- bo to one podobają mi się najbardziej :) Dlatego nie przepuszczę okazji na ich zdobycie i biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzę o tych kulkach odkąd je zobaczyłam...więc jak tu nie skorzystać z takiej szansy :))
    Banerek ustawiony :)
    pzdr Gosia... /www.szafaskrajnej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ze sklepu Agnieszki wykupiłabyn chyba wszystko.Pierw kule a potem całą reszte:)) j.wojnowska.bakalarz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłaczam się i ja do zabawy.Właściwie to wszystkie rzeczy w sklepie są cudowne,ale najbardziej urzekły mnie kule,moje marzenie do dnia dzisiejszego niezrealizowane.Paula_pi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, wszystko mi się w tym sklepie podoba, nie ma kompozycji i koloru, który by się nie odnalazł u mnie w domu :) i bardzo lubię tą swobodę komponowania własnych zestawów, dla każdego coś miłego :D anka.leonowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kulki zawładnęły mym sercem od pierwszego spojrzenia...miło byłoby wygrać i obdarować nimi córeczkowy pokój a me serce:)
    W sklepie CottonLove uwielbiam pompony i możliwość indywidualnej kompozycji kulek.
    Banerek wstawiony na blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Kule kule kule:) teraz planuje zestaw do pokoiku córeczki:) dawalyby przyjemne swiatlo przy jej lozku, poniewaz spi przy swietle:)
    embonika89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podobają mi się cotton ball lights czekoladove. Całą rodziną kochamy czekoladę - mówię nawet, że jesteśmy czekoladożercami, więc jak nie zakochać się w czekoladovych kulkach? Pięknie pasowałby do naszego mieszkania i do naszych upodobań rozświetlając nasze wieczory przy czekoladzie pitnej, pod czekoladowym pledem, z czekoladowym ciastem w dłoni :)
    Pozdrawiam, Magda
    magdazyga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cottonovelove jest chyba najbardziej znane ze swoich pięknych kul ze światłem. Świetnie imitują magiczny nastrój, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że niewiele im brakuje do trzaskającego kominka, którego w bloku mieszkaniowym nie uświadczysz. No dobrze, przesadziłam, żadnego trzasku, ale chodzi o magię. A święta im jeszcze tylko pomogą rozpylić ją w mieszkaniu szczęściarza ;-)

    Daria
    darosia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobnie jak wiele osób zakochana jestem w cotton balls (wszystkie odcienie bardzo mi się podobają, gdyż jakbym miała zasobny portfel to obdarowałabym nimi całą rodzinę i spore grono znajomych), zaś w moich skromnych progach odnalazłyby się kolory ziemiste(salon) oraz pastele(pokój córeczki)...moja miłość (od pierwszego wejrzenia) do nich narodziła się od czasu, kiedy je po raz pierwszy zobaczyłam w którymś z programów telewizji śniadaniowej...Obecnie zastanawiam się nad sprezentowaniem ich swojej przyjaciółce jako prezent "choinkowy". :)
    agnieszka_tomaszewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem oczarowana kulami z Cottonobelove !! Od dawna mi się marzą ! nie potrafię sie tylko zdecydować na kolor ! Bo wszystkie są piękne i wszystkie bym chciałam !

    Pozdrawiam
    Maria

    mariabaszanowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Urzekają Cotton Balls <3 Walczymy o te piękności z córką :) !

    pbow@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Jestem już posiadaczką jednego turkusowego zestawu Cottonove Love, ale oczywiście dla uroczych świecących kul mam jeszcze wiele wolnych miejsc, dlatego z wielką przyjemnością składam chęć wzięcia udziału w konkursie. Pozdrawiam serdecznie! moniaryng@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry,
    najbardziej podobają mi się COTTON BALL LIGHTS CITY GLAMOUR.
    Pozdrawiam
    Karolina carolg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Kule, kule, kule ! Jedne są już takie u córci w pokoju na ścianie , bardzo chętnie widziałabym jeszcze jedne u siebie w sypialni :) więc zgłaszam się, zgłaszam !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście, a ze sklepiku wybrałabym oczywiście kule i śliczne sznurkowe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Karolina mama Julka10 grudnia 2014 13:56

    Nigdy jeszcze nic nie wygrałam więc daję swojemu szczęściu szansę:) a cotton balls zawładnęły moim umysłem jakiś czas temu dają taką magiczną aurę i nastrój, świetnie by pasowały do pokoju mojego syna;) w kolorze safari lub wiosennym dały by troszkę magii i orzeźwienia. karolil1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Od dawna jestem wierną fanką Ciebie Olu, oraz Pani Agnieszki, Jej prace zachwycają nie tylko mnie, lecz całą moją rodzinkę. Śmiało mogę stwierdzić, że nawet najbardziej wymagającym osobą spodobały by się cottonki, wspaniałe koszyczki, oraz pomysłowe filcaki :) Jeśli chodzi o bawełniane kule to moje serce pokochało zestaw Majestic Love �� Zdecydowanie jest to mój faworyt, ideał! Zestaw zachwycił mnie swoim wyglądem, oraz kolorami, które idealnie pasowały by do mojego pokoju :D Gdybym miała drugie serducho na pewno należałoby ono do poduszki PANDY �� Wybór jest prosty, uwielbiam czarno-białe misiaki do których można się przytulić w zimny wieczór :D

    Z niecierpliwością czekam na wyniki, życzę wszystkim powodzenia ;) Pozdrawiam, Ada :)

    adamska.ada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety jeszcze nie posiadam zestawu cotton balls u siebie, a bardzo bym chciała, dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce. Ze sklepu oprócz pięknych kuleczek podobają mi się również koszyki sznurkowe - są świetne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :) Zgłaszam chęć udziału! Najbardziej podobają mi się oczywiście cotton balls. Są cudowne, a ja nie mogę się zdecydować na konkretną kolorystykę. Lubię wszystkie w odcieniach pasteli, czyli Mint Pastel, Pastelove, Limonkove, a ostatnio urzekły mnie Laventowe. Dodaję konkurs na organizujswojewesele.blogspot.com i na pewno napiszę post o Zebrze i Cottonove Love! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Olu,
    nie mogę odmówić sobie takiej szansy i biorę udział w Waszej zabawie. Właściwie nie wiem, dlaczego jeszcze nie mam u siebie takich kul... Jestem miłośniczką światła, kocham świece i Cotton Balls-y powinnam mieć. ;)
    Zachwycił mnie pokój z żółtymi elementami. Pracować w takim miejscu to prawdziwa przyjemność.
    pozdrawiam,
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam! Mnie zachwycają kule, oczywiście. Ale pompony giganty też są genialne!!!

      Usuń
  50. Bardzo ucieszyłam się na wiadomość o konkursie i dlatego bardzo chętnie wezmę w nim udział. Najbardziej pożądaną rzeczą ze sklepu Cottonove Love są właśnie kulki świecące. Chciałabym móc przywitać Święta i Nowy Rok w towarzystwie ich blasku. Będzie to dla mnie czas szczególny w oczekiwaniu na przyjście na świat mojej dwójki dzieci (-:

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mam jeszcze cotton ball lights, ale marzę o nich od dawna, dlatego biorę udział w konkursie - dużo chętnych, ale jakaś szansa wygranej jest:)
    Najbardziej ze sklepu cottonove love podobają mi się - cotton ball lights.

    OdpowiedzUsuń
  52. Już umieściłam post z informacją o konkursie na swoim blogu, teraz pozostaje mi tylko modlić się o wygraną:) A.. no i jeszcze swoje kroki kieruję na facebooka, żeby i tam zostawić swój ślad:)

    link do posta na moim blogu: http://tworczepudeleczko.wordpress.com/2014/12/10/cottonove-love-konkurs-w-zebrze/

    OdpowiedzUsuń
  53. W sklepie Cottonove Love poza Cotton ball lights najbardziej podobają mi się koszyki sznurkowe :) angelika.mikucka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja właśnie zakupiłam świecące kule dla bliskich na prezenty gwiazdkowe :) fajnie by było również mieć takie u siebie w pokoju :)
    Najbardziej mi się podobają kule w wakacyjnych kolorach :)
    z.steplowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mi najbardziej podobają się cottonki, szczególnie ich magiczne, piękne i ciepłe światło, przy którym moja Córeczka z pewnością miałaby piękne sny :) (sylwia.kiesio@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  56. Doczekałam się konkursu! Odkąd zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem i podglądaniem cudzych czterech kątów, przyznaję ze skruchą, cottony mnie opętały i po tak długim czasie dobierania, zmieniania preferencji kolorystycznych mogę śmiało powiedzieć, że w końcu mam swój typ wymarzony, wyśniony, obmyślony do rozświetlenia swoim delikatnym blaskiem konkretnych miejsc . :) :) :) Cudnie byłoby wygrać! Niech los decyduje, a ja z pokorą zaciskam mocno kciuki i już zaczynam w swojej głowie "wizualizacje". ;) (Swoją drogą, dziwne jest to, że chce się w takich momentach, aby czas przyśpieszył;) )
    A sklep świetny i szalenie podobają mi się w nim, ponadto, plecione koszyki i kosz na zabawki w chmurki - uroczy!
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. ech świecące kule, to moje "świetliste" marzenie do mieszkania. żeby rozjaśnić, żeby dać spokój, ciepło i dobre myśli :)
    BARDZO chciałabym je mieć, patrzeć na nie i cieszyć nimi oko każdego dnia :)
    dlatego właśnie w sklepie COTTONOVE LOVE najbardziej przyciągają mój wzrok Cotton Ball Lights.
    ustawiam się więc po nie w kolejce z nadzieją, że rozjaśnią nie tylko szare dni grudniowe :)

    Justyna (j.bibik@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kule, kulki, kuleczki ......marzę o kolorowych Cotton Ball do pokoiku Sebusia, który otworzyliśmy w Mikołaja (a jest w nim szczególne miejsce na te cudowne światełka )barbara.waleczek@gmail.com
    Ps. Cotton ball podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Z ogromną chęcią biorę udział w tej COTTONOWEJ rozdawajce:) I LOVE COTTONNOVE LOVE :)
    Najbardziej z COTTONOVE LOVE podobają mi się kulki:) Podobnie jak TY a także wiele innych osób zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia-ujrzenia :) Z chęcią skomponowałabym kolejny już zestaw tym razem do naszej sypialni w kolorach zieleni, brązu i szarości. Kulki tworzą niesamowity klimat w pomieszczeniu i pięknie wyglądają zarówno za dnia jak i nocą :) Możliwość tworzenia własnych COTTONOVE LOVE indywidualnych zestawów jest naprawdę świetne :)
    2. Udostępnione na blogu : http://asmalltownworld.blogspot.com/ banerek w prawym dolnym rogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. CBL nigdy za mało! Mam dwa komplety i chętnie bym przygarnęła trzeci. Masz rację Olu to wciąga ;)...jak chodzenie po bagnach :P U syna widziałabym takie niebiesko-czerwono-białe :) Mniut malyna. W sklepiku podoba mi się jeszcze cudowna pufa-siedzisko w szare gwiazdki, do pokoju córy i d e a l n a :)
    Pozdrawiam serdecznie Magda
    p.s banerek na blogu, ide grać na FB :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią przygarnęłabym kolorowe kuleczki cotton ball lights i przepiękne sznurkowe koszyczki na drobiazgi. Wraz z córką marzymy o nich odkąd pojawiły się w sklepach i mamy nadzieję że uda nam się je upolować by ozdobić nasze mieszkanko nowymi wspaniałymi akcesoriami. Oczywiście biorę udział w konkursie i trzymam kciuki :D natasza30@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  62. biore udzial :) bajbardziej podobaja mi sie kule ktorymi ozdobilalabym i salon i pokoiki dzieci i sypialnie....a jesli nie wygram i tak złoze zamaoienie po nowym Roku poniewaz kule sa fenomenalne , niezwykłe !!!!! michal_sydorowicz@wp.pl Paulina sydorowicz

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :) kiedyś wybierałam już swoje kolorki na COTTONOVE LOVE, ale nie mogłam zdecydować czy chcę biało-czarne czy biało-czarno-szare. Może teraz uda mi się wybrać idealny zestaw. Pozdrawiam ciepło, bo za oknem mróz!
    Dorota, eva.26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. joasia_stankiewicz@wp.pl10 grudnia 2014 15:47

    Ach te piękne kule niedawno widziałam je gdzieś w TV i od razu się zakochałam są cudowne. Chciałabym zawiesić takie w pokoju mojego jeszcze oczekiwanego dzidziusia kolor oczywiście w odcieniu miety.
    joasia_stankiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja do niedawna , nie wiedziałam o istnieniu tych pięknych , kolorowych i tak romantycznych , kul. Prze przypadek zobaczyłam je w internecie , już nie pamiętam na jakiej stronie , no i co ??? była to miłość " od pierwszego wejrzenia " i chyba zostanie tak do końca życia . Od razu zaczęłam sobie wyobrażać w których miejscach bym je umieć iła. Ja już widzę oczami wyobraźni jak to będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam bardzo serdecznie biorę udzial w tym konkursie już w głowie mam utworzona kolorystyke do pokoiku córci i na pewno umili jej chwile, a sny bedą słodsze i bardziej kolorowe :) oto mój meil ewulka.sz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. cotton ball lights plażove tego brakuje mi do szczęścia :) Znajdą przytulny kącik w pokoiku moich synów luma mamusia znajdzie im honorowe miejsce u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zdecydowanie Natural :)
    Pozdrawiam, Magda Czajkowska
    magdalenablaszczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Z wielką przyjemnością wezmę udział w konkursie :) Bardzo bym chciała mieć u siebie cotton balls, bo jeszcze nie mam, a szalenie mi się podobają. W sklepie u Agnieszki najbardziej podobają mi się cotton ball lights lazurove oraz koszyki sznurkowe. Uwielbiam błękity i turkusy i w takiej kolorystyce cotton balls będą pasowały idealnie do mojego pokoju dziennego. Banerek wstawiam na swojego bloga i udostępniam na fanpage. Pozdrawiam ciepło Olu :))

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się :)
    banerek tu http://czytamwfirmie.blogspot.com/
    a najbardziej to podoba mi sie wszystko ale wybieram woski sojowe :) mmm zapaszki

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja wyrażam głęboką chęć wzięcia udziału w konkursie :) W sklepie najbardziej podobają mi się pomysły i kreatywność twórców :)
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)
    Alicja <3 alycja@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Mogłabym je mieć wszędzie, w każdym zakamarku mieszkania ;)) uwielbiam ! z zw sklepiku oprócz kul oczywiście mogłabym wybrać jescze pompony i koszyki sznurkowe ;))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. nadzieja we mnie zapałała, że być może.... być może mogłabym mieć takie kule już całkiem niedługo...?

    piękne, piękne i jeszcze raz piękne!!!
    Jak tu napisać, co podoba mi się najbardziej?
    Ta gra kolorów i światła! Kolory tak współgrające ze sobą...

    Magia prostoty tworząca bogactwo czegoś pięknego :)

    Trafiłam na cottonove love zaledwie kilka dni temu i... i ciągle myślę o tym, że tak bardzo chciałabym to mieć!!!

    kule w ciepłych barwach na chłodne, przytulne wieczory... <3
    jest takie jedno miejsce w moim salonie, które na nie czeka. :)

    mój adres e-mail:

    olive.leszczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam! Biorę udział! Moim marzeniem są te przepiękne cotton balls light, będą idealnym wykończeniem mojego salonu. W sklepie najbardziej podobają mi się owe CBL i oczywiście pompony. Mój e-mail klaudia.urbanczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja też ustawiam się w kolejce! A co mi się podoba? Kule oczywiście :) WSZYSTKIE! Baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Mój faworyt i kolorystyczny ulubieniec to Dusty Pink: http://www.cottonovelove.pl/cotton-ball-lights-Dusty-Pink,p,4 <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  77. A mi się najbardziej podobają torebki filcowe My little pony! No i kule oczywiście. Marzę o takich już bardzo, bardzo długo...
    Może Twoje candy pomoże mi spełnić to marzenie? (banerek zamieściłam u siebie na blogu na tej podstronie:http://krainarekina.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ich posiadanie jest obowiązkowe jak mycie zębów :-))
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja też, ja też... cottonovelove to moja miłość od dawna, śnią mi się po nocach. To właśnie one najbardziej mnie urzekły ze strony Baner ląduje na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Biorę udział. Najbardziej podobają mi się cotton-ball-lights-pink-dream.
    ahia.mich@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Kule kule i jeszcze raz kule są cuuudne . Marzę zasypiać i budzić się corano wpatrując się w te magiczne kule. Piękne kolory ;-) najbardziej podobają mi się...... hmmmmm...... WSZYSTKIE !!! Wasza fanka na fb mój e- mail agnieszka.mikielska@wp.pl
    pozdrawiam buziole

    OdpowiedzUsuń
  82. Ze sklepu najbardziej podoba mi się prosty pomysł, który okazał się dobrym pomysłem na biznes. Ze sklepu podobają mi się oczywiście świecące kule, ale mojemu Synkowi na pewno przypadłaby do gustu poduszka-samochód :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Kule są na mojej liście życzeń do spełnienia zanotowane bardzo wysoko ;) Do tej pory jednak nie udało mi się ich zamówić, więc zgłaszam chęć udziału w konkursie :) A w sklepie Cottonove Love oprócz kul widziałam też koszyki sznurkowe, które uwielbiam i przypuszczam, że za jakiś czas sobie jeden sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ustawiam się |:) Co wybrałabym ? no .... kule ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  85. Najbardziej ze sklepu podobają mi się http://www.cottonovelove.pl/cotton-ball-lights-safari,p,79, idealnie pasowały do pokoiku mojego synka Bartusia. Ma dwa latka i uwielbia świecące lampki i światełka, był by zachwycony. Wcześniej nie widziałam, że te kulki tak pięknie mogą wypełnić wnętrze, jestem pod ich wrażeniem :)
    magdalena-kaczmarska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja przygarnęłabym kulki granitove albo czekoladove :) Albo te z pokoju synka ;)
    Pozdrawiam, Iza (azi_b@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  87. ❤ Cottonove Love oczrowało mnie cudownymi cotton balls ligts, które rozświetliły by pokoik mojej córeczki �� pompony także nam się bardzo podobają �� Zgłaszamy zatem swój udział, może to własnie nam się poszczęści �� polepiona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam chęć udziału w zabawie. Ciężko zdecydować co wybrałabym najchętniej ze sklepu, bo przydałyby mi się i kulki i koszyki bawełniane. Kulki szczególnie, w planie mam powieszenie ich nad łóżeczkiem maleństwa, które wg naszego gin ma się pojawić u nas w marcu:) martas3@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  89. ❤ Cottonove Love oczrowało mnie cudownymi cotton balls ligts, które rozświetliły by pokoik mojej córeczki :) pompony także nam się bardzo podobają :) Zgłaszamy zatem swój udział, może to własnie nam się poszczęści :-* polepiona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Z miła chęcią biorę udział w zabawie o kule.Jeśli chodzi co mi się podoba ze sklepu- trudno mi wybrać bo wszystko podoba mi się, jest piękne.
    azierold@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Oj bardzo się cieszę z takiej zabawy. Te cudne kuleczki chodzą za mną od jakiegoś czasu, ale co chwile inne wydatki a kul w pokoju niunia jak nie było tak nie ma:( Tak więc co mi się podoba ze sklepu? hmm prawie WSZYSTKO:) Ale najbardziej kuleczki, każda jedna:) Uwielbiam świtełka różnorakie, a te mnie oczarowały i to pewnie na długo! Pozdrawiam:) madzia.zajdel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Cotton balls odkryłam niedawno szukając inspiracji na pokoik dziecięcy i muszę przyznać, że zakochałam się od razu ♡ To one najbardziej podobają mi się w sklepie i są moim MUST HAVE w najbliższym czasie! Jestem w trakcie urządzania pokoju dla synka i uważam że byłyby idealnym dopełnieniem kącika mojej kruszynki :) martyna2278@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Do zabawy z taką nagrodą zachęcać mnie nie trzeba,bo ja uwielbiam te kule i to właśnie one są dla mnie nr 1 w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam:) kuleczki są moim marzeniem ( jak pewnie u większości:)) , no ale może uda mi się je wygrać:) . Więc Cotton balls wybieram ze sklepiku :) Pozdrawiam zimowo, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Święta ida a tu takie nagrody a ściana w pokoju taka pusta... a te kulki to coś wspaniałego:)
    Więc z chęcią wezmę udział może szczęście się uśmiechnie i do mnie:)
    Ojej cotton Balls są cudowne ale ile tam jest innych cudności mnie też urzekły koszyczki sznurkowe :D Śliczne są...
    Dla wszystkich życzę powodzenia w super zabawie :)
    Banerek na stronie www.domowemarzenie.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Tak się zastanawiam w czym tkwi fenomen tych kul...gdy je zobaczyłam po raz pierwszy to moja myśl "są cudowne, muszę je mieć" :) Po tym gdy wzięłam je pierwszy raz do ręki już wiedziałam...ta ich prostota, naturalność i delikatność to 3 w jednym a do tego gdy się je zapali cudownie zmiękczają światło, dając niesamowite ciepło wnętrzu w którym się znajdują. Zakochałam się w nich, chciałabym każdy kolor, w każdym miejscu. A teraz idąc do mojej łazienki dosłownie WIDZĘ JE NAD LUSTREM! Bo one pasują wszędzie! Rozczulam się nad każdą kuleczką, codziennie poprawiam moje które niby w nieładzie rzucone mam w donicach w salonie...magia, magia w czystej postaci! BA! nie ma osoby która by przyszła do nas i się nimi nie zachwycała :) NO MÓWIĘ WAM MAGICZNE SĄ!!
    jola1234@wp.pl
    P.S. Oczywiście zgłaszam chęć na kolejną porcję magii do mojego domu, tym razem łazienka i boska fuksja, biel i szarość :) hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  97. Konkursik idealnie trafiony w moje obecne marzenie:) Cotton ball sa poprostu cudne i klimatyczne. Już je widzę u siebie w pokoju;) A widziałyście Dziewczyny te pompony tiulowe-pięknie się prezentują, wiem bo juz mam 3 sztuki:)
    Pozdrawiam gorąco!
    mevic@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Niniejszym zgłaszam chęć wzięcia udziału w konkursie. Sklep wykupiłabym cały, ale jeśli już musiałabym się ograniczyć to kupiłabym kule i pompony - najbardziej trafiają do mojego serca.

    A plakacik również udostępniony o tutaj: http://pepekiresztaswiata.blogspot.com/2014/12/a-o-cotton-balls-syszeli.html

    OdpowiedzUsuń
  99. Kocham te kulki są CUDNE. Najbardziej ze sklepu Cottonove Love podoabją mi się zestawy w pastelowych kolorach, pasowałyby idealnie do mojego domu, zarówno do salonu, pokoju dziecka, kuchni, czy sypialni <3

    Anna Marszałek (FB)
    a_wloch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo chciałabym wziąść udział w konkursie o piękne ikule świecące. Przygotowuje wlasnie pokój dla drugiej córci, urodzi się w styczniu. Byłoby milo udekorować jej pokój pieknymi świecący mi kulami. One podobają mi sie najbardziej ze sklepu, są magiczne, dają klimat pomieszczenia . Wszystko jestcudne w waszym sklepie. Cudny prezent. Moj mail janosik-aj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo chciałabym wygrać te kule - są przepiękne, tworzą klimatyczny nastrój, a ja potrzebuję ostatnio nieco światełka w życiu... fluczek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. A więc i ja przystępuję do konkursu :) Kulki są magiczne i to chyba najbardziej upragniona przeze mnie rzecz ze sklepu. Chociaż gdybym mogła kupiłabym wszystkiego po trochu :) Jeden zestawik mam zachomikowany na prezent pod choinkę dla bratanicy, ale im dłużej na niego patrzę tym trudniej będzie mi się z nim rozstać :( chlip Więc próbuję wygrać - może się uda :) Trzeba myśleć pozytywnie. Jako że bloga nie posiadam udostępniłam plakat na facebooku :) Zostawiam też maila: olga.kasperek86@gmail.com
    Od razu już życzenia świąteczne składam - spokojnych, rodzinnych i pełnych magicznego światła świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Z ogromną nadzieją zgłaszam się i ja :) Kule są cudne, szczerze "mówiąc" to od dawna o takich marzę. Ze sklepu Cottonove Love przygarnęłabym każde, ponieważ każde z nich znalazłoby idealne miejsce w moim domu.

    Serdecznie pozdrawiam
    Emilia emilia.kem@o2.pl

    P.S. świetny blog, codziennie go otwieram i sprawdzam czy są nowe wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  104. biorę udział w zabawie bo to właśnie te kule śnią mi się po nocach do pokoju mojej córeczki Olgi,najlepiej w kontrastujących,szalonych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jestem oczarowana tymi świecącymi kulami. Nadają pomieszczeniu niesamowity klimat i urok. Zrobiłam sobie prezent i już niedługo Gwiazdor przyniesie mi je pod choinkę :) Ale następnyn zestawem obdarowalabym bliską mi osobę aby także mogła się cieszyć ich urokiem. A jeszcze brakuje nam pomponow do pełni szczęścia :) sa tak samo cudowne jak kule :)
    karolina.kozub82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Zakochalam sie w kulach cotton ball, sa przesliczne. Niestety moge o nich tylko pomarzyc. Zawsze gdy wspominam o kupnie tych kulek moj maz odpowiada :" nie w tym miesiacu". I trwa juz to caly rok. Cotton ball bylby cudownym dodatkiem do mojego nijakiego pokoju- "ubiora" moje "nagie sciany". pozdrawiam.


    e-mail : ania.tys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Biorę udział :) Takie kule to moje marzenie :) karolcia.lo@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Oj nie mam szczęścia, ale zapisuję się, a co tam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Coż może mi się podobać... No cottonki! Również to, że można samemu dobrać kolorki :-D

      Usuń
  109. Również się zgłaszam i jak wiekszości podobają mi się kule :) Już je widzę w pokoju moich szkrabów :) monika_1981@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Z przyjemnością staję w tej dłuugaśnej kolejce :-) Sklepik Cottonove love znam i wzdycham niezmiennie do kuleczek :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. witam, również zgłaszam cheć udziału w konkursie , może nareszcie uda mi się wygrac...:))


    sylviao@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS oczywiscie wszystko mi się podoba ze sklepu ale jednak kulki mają magiczną moc:))

      sylviao@op.pl

      Usuń
  112. Kolejka bardzo długa, spróbuję szczęścia i również zgłaszam się do zabawy. A w sklepie najbardziej podobają mi się pompony. Bardzo chciałabym mieć nimi udekorowaną salę, gdy będę miała wesele. Takie marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Kule w szarościach są najpiękniejsze :) Biorę udział , oczywiście .
    dormo@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam, moze szczęście sie do mnie uśmiechnie. Najbardzie podoba mi sie zestaw biało-czarny. Pozdrawiam Magda magdw342@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Chyba z wrażenia zgubiłam literkę poprawny mail magdaw342@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Cotton Balls to czarodziejskie kule :-) świetne nagrody!
    Zapisuję się w tym długim ogonku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam chęć udziału w konkursie. Najbardziej podobają mi się SZNURY COTTON BALLS LIGHT. Idealne do sypialni. Pozdrawiam ;)
    kozyra.sylwia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Właściwie to podoba mi się wszystko, ale urzekła mnie dziś chmurka-poduszka http://www.cottonovelove.pl/Poduszka-Chmurka,p,1712 - na niej sny muszą być naprawdę piękne:) Baner już umieszczam, a jak!:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Walczę o te kuleczki już w 6 konkursie chyba :) I może w końcu się uda :**
    W sklepie podoba mi się wszystko i gdybym tylko mogła zamieniłabym swoje mieszkanie w cudowną oazę wypełnioną po brzegi tym pieknym towarem , który robiony jest z wielkim sercem ♥ Lampeczki - kuleczki są moim faworytem oczywiście . Pozdrawiam serdecznie /Beata Baziak . bercia871@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. NIE BĘDĘ ORYGINALNA W OGÓLE, KIEDY NAPISZĘ, ŻE COTTONOVE KULE. ZAMÓWIŁAM DZISIAJ TRZY PUDEŁECZKA I CZEKAM WŁAŚNIE NA TE WEŁNIANE CUDECZKA. I NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ JAK DZIECIAK MAŁY, KIEDY JUŻ UJRZĘ TEN SKARB CAŁY. POWIESZĘ KAZDEJ CÓRECZCE W POKOIKU I BĘDZIE RADOŚCI BEZ LIKU. NAJSTARSZA LAWENDOWE DOSTANIE, POWIESI JE PEWNO PRZY OKNIE NA ŚCIANIE. A W POKOJU ŚREDNIEJ CÓRECZKI, ZAWISNĄ ZIELONE KULECZKI. NAJMŁODSZA NASZA ULECZKA, BĘDZIE OGLĄDAĆ NIEBIESKIE Z ŁÓŻECZKA. I JESZCZE JEDEN KOMPLECIK BYM CHCIAŁA, BO MAMIE BYM GO PODAROWAŁA. NAJLEPIEJ KOLORU BRAZOWO-CZERWONEGO. PASOWAŁYBY U NIEJ DO POMIESZCZENIA KAŻDEGO. A NAJPIĘKNIEJ WYGLĄDAŁYBY W SALONIKU NA HONOROWYM MIEJSCU PRZY KOSZYKU. I SWOIM BLASKIEM Z GÓRY, ROZŚWIETLIŁBY TEN ŚWIAT PONURY. BO COTTONOWE ŚWIATEŁKA MAJĄ DUŻO UROKU I ROZŚWIETLAJĄ WSZYSTKO WOKÓŁ. TWORZĄ TEŻ NASTRÓJ MAGICZNY CZASAMI. MOŻNA SIĘ W NIE WPATRYWAĆ GODZINAMI. I MIŁO SIĘ ROBI GDY PATRZYMY NA NIE BO CIESZĄ NASZE OCZY NIESŁYCHANIE.....
    Na FB Sroczka Jeden
    Mail: agagaj1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam chęć uczestnictwa w konkursie, bo oczywiście uwielbiam Cotton Ballsy! W sklepie oczywiście szeroki wybór kolorów Cotton Ballsów powala, a do tego możliwość tworzenia własnych zestawów! Mail: robaczek100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  123. Jezusssss! Tam wszytko jest cudne... i Cotton Ballsy i Pompony... Jakbym miała wybierać to nie potrafiłabym się zdecydować! Z ogromną radością zgłaszam chęć udziału w konkursie no bo jak już wygram te Ballsy to nie będę miała już dylematu i pozostanie mi tylko okupić Pomponiki :D POZDRAWIAM dniska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo się cieszę z przedświątecznej zabawy. Wczoraj wpisywałam się w kolejkę, ale nie widzę swojego komentarza (chyba jestem tak zakręcona, że nie wcisnęłam na koniec "opublikuj"), więc dopisuję się jeszcze raz :)
    W sklepie COTTONOVE LOVE wiele rzeczy mi się podoba. Cudne są tiulowe kule. Ale oczywiście najbardziej podobają mi się lampki Cotton Balls. Wiele osób twierdzi, że uzależniają - jak już ma się jeden sznur, to odczuwa się potrzebę posiadania kolejnego, kolejnego... Na razie muszę odłożyć ten zakup na bliżej nieokreślony czas, ale warto mieć marzenia:
    Olu, Twoje kulki cudnie wpisują się w każde pomieszczenie - są świetnie dobrane!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo chcę wziąć udział w zabawie,
    zaraz w dobry nastrój się wprawie.
    Dzięki Wam każdy dzień jest wyjątkowy,
    Wasze produkty przyprawiają mnie o zawrót głowy;).
    Cottonove Love to sklep idealny,
    można znaleźć tam prezent niebanalny.
    Podobają mi się koszyki sznurkowe,
    a najbardziej do serca przypadły mi cotton ball lights kolorowe.
    Uwielbiam białe, różowe, lawendowe,
    do gustu przypadły mi również miętowe.
    Sznur pięknych kulek chciałabym w córci pokoju powiesić,
    by każdy mógł oko na nich zawiesić;).
    Cottonove Love sprawia, że każde dziecko jest wyjątkowe,
    zawsze ma piękne dodatki stylowe.
    Cotton light balls to moje i córci marzenie,
    prosimy o pomoc w jego spełnienie.
    Bardzo chcemy wygrać nagrodę śliczną,
    i mieć w pokoju atmosferę magiczną.
    Ładnie podziękujemy i się bardzo uradujemy:))
    Zdjęcie Majeczki z Love- kulkami nadeślemy
    i ładnie podziękujemy;)!!!

    Pozdrawiamy i ściskamy,maila zostawiamy;): asiorek-strus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo chciałabym zostać posiadaczką cotton ball light, podarowałabym je moim 5-miesięcznym córeczkom bliźniaczkom ;) wiem, że szansa na wygranie jest jak trafienie szczęśliwej szóstki w lotto, ale próbuje, aby dać sobie szansę na wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Mi najbardziej podobają się pojemniki zajączki, są przeurocze. shosanna.dreyfus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Olu, świetny konkurs i pożądane nagrody :) pewnie będę kropelką w morzu chętnych, ale spróbować szczęścia muszę. Na wiosnę zabieram się za pokój moich pociech i nie wyobrażam sobie tej przestrzeni bez cottonków. :P
    ...a w sklepiku (oprócz kulek oczywiście:), chętnie wybrałabym coś z kategorii 'Hally szyje'. Bardzo spodobały mi kosze na zabawki - zwłaszcza wilczek. :)
    Pzdr! B.

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo bym chciała mieć kule, najlepiej w każdym pokoju oczywiście nie moge się zdecydować na kolory.
    Dziś już zamówiłam swoje pierwsze cotton ball light do marynarskiego pokoju synka, ale nie pogardze kolejnymi hehe.
    W cottonove love wszystko jest mega. Na początek stawiam na cotton ball light w których się zakochałam, później pewnie chciałabym morską poduchę do pokoju synka, a na koniec pufę i kosz na zabawki no po prostu wszystko, a jeszcze po obejrzeniu zdjęć na Twoim blogu widzę, że możliwości są nieograniczone. Cotton ball pasują wszędzie :) jedynym problemem jest zdecydowanie się na kolory, bo wszystkie są super.
    Pozdrawiam
    Magda
    mag.konieczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Kule...marzenie...Najbardziej potrzebne w tym szaro-burym okresie :)
    Bardzo chętnie przygarnę taki prezent :)
    ela239@poczta.onet.pl
    Powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  131. chcę bardzo! sklep i blog COTTON śledzę już od dawna, właścicielka urocza:) najpiękniejsze są oczywiście kule w wielu wariacjach kolorystycznych, ostatnio ciągle choruję też na kosze i też też mi się w CL podobają
    Dobrego Świętowania! serdeczności!
    pelc.monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się!!! :) Piękne w sklepie CottonLove są kule! Czekoladowe moje ulubione!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. WITAM A MNIE CIEZKO SIE ZDECYDOWAC NA JAKIS KONKRETY KOLOR WIEC PEWNIE WYBRAAM BYM COS W ROZU I ZIELENI DO POKOJU MOJEJ CORCI POZDRAWAIM CIEPLUTKO EDYTA&LENKA

    OdpowiedzUsuń
  134. ACHA I ZAPOMNIALAM DODAC ZE BYLOBY MILO WYGRAC BUZIACKI

    OdpowiedzUsuń
  135. Oczywiście,że ustawię się w kolejce.Oj przydałoby się wygrać taki sznur kul do pokoju L:)
    Ze sklepu najbardziej podobają mi się kosze na zabawki lisek i wilczek.
    ściskam Cię Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  136. I ja chętna na te piękne kule :) trafiłam na bloga wczoraj przez przypadek, ale już wsiąkłam i nawet zdążyłam skonstruować papierową choinkę :) A ze sklepu podobają mi się (oprócz świetlnych kulek oczywiście), pompony! Świetnie wyglądały by w pokoju moich dziewczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. W sklepiku wszystko piękne. Ale najpiękniejsze kule! Zwłaszcza te w tonacjach beżowo-brązowo-kremowo-szarych. Istne cuda!
    Może uśmiechnie się do mnie szczęście?
    edd757@poczta.onet.pl
    edyta

    OdpowiedzUsuń
  138. O matko ale długaśna ta kolejka ;/
    Kochana,wcale nie musisz mnie zachęcać do wzięcia udziału- po cottony będę walić drzwiami i oknami-gdzie się tylko da ;p
    Ze sklepiku najchętniej wybrałabym oczywiście cottony albo koszyk tekstylny w gwiazdki lub taki pleciony .
    Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  139. Oczywiście, że najbardziej podobają się właśnie Cotton Ball Lights! :)
    Uwielbiam je... :)

    OdpowiedzUsuń
  140. po cottony bardzo chętnie się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Zgłaszam się! :)
    Najbardziej podoba mi się... cotton ball lights violets ze względu na kolory idealnie pasujące do barw mojego pokoju, czyli mojego ulubionego fioletu oraz szarości. :)
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    E-mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. WSZYSTKO MACIE CUDOWNE UWIELBIAM WAS :)
    https://www.facebook.com/milena.boron
    19mulenka89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Bardzo się cieszę, że i ja mogę wziąć udział w konkursie :) Oczywiście najbardziej podobają mi się cottonove kule, które tak pięknie zdobią każde pomieszczenia, a że spodziewamy się maleństwa tak kule byłyby pierwszym prezentem w jego pokoju :)
    E-mail: paulina1717@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  144. Cotton Ball moje marzenie od ponad roku..., a Mikołaj jakoś nie chce się mnie posłuchać i mi ich przynieść... Powiesiłabym... wszędzie po kolei, żeby każdy mógł się choć chwile nimi nacieszyć. A myślę o takim oto zestawie: Delikatne.... http://cottonovelove.pl/cotton-ball-lights-delikatne,p,85

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.: baner już na blogu http://www.tupotmalychstop.blogspot.com e-mail monika.kubaszak@gmail.com

      Usuń
  145. Akurat urządzam pokoik synkowi, a że mikołaj niestety nie spisał się w tym roku i zapomniał tego cudownego prezentu o którym oboje z maluszkiem marzymy więc i my ustawiamy się w kolejce. A naszym marzeniem zastępczy św. Mikołaju są cotton ball light plażove <3
    Mój mail: anulkaaa8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Ojj marzą mi się Cotton Ball Lights, marzą... i to od dawna, ale ciągle coś przeszkadza w zakupie. Więc może uda się wygrać, jako niespodziewany prezent gwiazdkowy. A ze sklepu Cottonove Love najbardziej podobają mi się kule w kolorze PASTELOVE. Wręcz idealne do pokoju dziewczęcego, ktory właśnie szykuję dla mojego malucha ;)
    email: ksz3@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja też, ja też chcę uczestniczyć w konkursie ! Ze sklepu Cottonove Love podobaja mi się oczywiście te magiczne światełka zamknięte w różnokolorowych kulach :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Czy moja odpowiedź nie będzie tendencyjna - oczywiście kuleczki. Ale dzięki konkursowi wreszcie miałam czas na spokojnie przejrzeć kolorystykę i osiągnąć konsensus z wewnętrznym ja - mój typ od teraz na zawsze to "cotton ball lights delicious moss" i innych już nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  149. OMG! Ale masz pięknie w domu:) Zapisuję się po te magiczne kule. Piaskowe kule, są chyba moim faworytem, aczkolwiek trudno się zdecydować:) Pompony ze sklepu też super:) Warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  150. To ja też się zapisuję :) W sklepie podobają mi się oczywiście kule świetlne i sznurkowe koszyki.

    OdpowiedzUsuń
  151. Dołączam się do zabawy, wyobrażam sobie, jak dyskretnie oświetlają pokój naszej córeczki, która ma się pojawić na świecie za 3 tygodnie:D więc może zdążę wygrać taki piękny zestaw. Oczywiście w sklepie najbardziej urzekające są lampeczki:D są fantastycznym zaproszeniem do dalszego buszowania po stronie:D pozdrawiam cieplutko. lennka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Marzę o cottonach już od dawna dlatego w sklepiku oglądam i podziwiam głównie te łańcuchy. Zapisuje się tutaj z nadzieją, że wreszcie będę mogła napisać na "blogu mam i ja"

    OdpowiedzUsuń
  153. Cotton Balls to jedno z moich niespełnionych marzeń. Sznur szaro białych kuleczek byłby wspaniałym prezentem na święta.
    Banerek już pojawił się u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  154. Świecące kule w kolorze Turkusove love dla maniaczki kolorów nieba, byłyby idealnym prezentem pod choinką:)ustawiam się po nie w kolejce i ja:))
    kwasniak.aneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Moje serce należy do: cotton ball lights granitove !! <3 love!!! fama@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. poluję na nie wciąż i nieustająco :))))) jak to dobrze, że znowu mam okazję pomarzyć o nich znowu :)))) a ze sklepu wszystko co cottonowe I love :))))pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  157. Ustawiam się na końcu tej ogromnej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Oczywiście że najbardziej podobają mi się kule - są cudownie nastrojowe :) i bardzo chciałabym je mieć!
    dudziak.marzena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Droga Zebro! Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tak miłym konkursie! Kule tworzą niesamowity klimat i to sprawia, że chciałabym je mieć. Dziś 12 grudnia dla mnie magiczny dzień. Może okaże się też szczęśliwy:) oby tak było. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  160. Cottonki jak ich nie uwielbiać :D chciała bym bardzo wygrać dla chrześniaka i będę trzymała mocno za siebie kciuki :D Ze sklepiku, no oczywiście ze najbardziej cottony mi sie podobają :P ;) oraz sznurkowe kosze- sa przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  161. Od dawna pragnę zakupić swój pierwszy zestaw kul jednak do tej pory nie potrafiłam wybrać tego jedynego. Widząc tyle inspiracji i wzorów, chciałabym mieć je wszystkie :) mam nadzieję, że dzięki temu konkursowi uda mi się wygrać swój pierwszy magiczny zestaw, a tym samym zapoczątkować piękną kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  162. W sklepie oczywiście najbardziej podobają mi się cotton ball lights natural, które idealnie pasowały by do mojego pokoju :) Od dawna poluje na te cudowne kule, dlatego też bardzo bym chciała być ich właścicielką - to był by mój wymarzony prezent świąteczny :) Zapewniam, że były by one w dobrych rękach! pozdrawiam i bawię się razem z Wami :)
    Kamila Niśkiewicz
    email: kamila.niskiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Tych magicznych kulek nigdy za wiele!!! marzę jeszcze o takim zestawie z żółcią ( z foty nr 1 ) Piękny, idealny do pokoju Alana ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  164. skrzynusia@gmail.com
    Najbardziej podobają mi się kule Multi Color :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Spróbuję i ja :) Niestety bloga nie posiadam ale od pewnego czasu coraz bardziej zaczynam myśleć o jego stworzeniu - mam nadzieję, że wkrótce myśli przejdą do czynów :D
    Z CottonoveLove I Love Kule Lazurove :D
    Pozdrawiam organizatorki :)
    Magdalena Depta: magdaklimas@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  166. Wyrażam chęć udziału w konkursie ;)

    Co do pytania... uważam, że jest złe... bo jak mogę napisać co mi się podoba najbardziej, jak najchętniej chciałabym mieć wszystko :D No, może oprócz zabawek i akcesoriów dla dzieci - póki co nie są mi przydatne ;] Ale reszta absolutne LOVE ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. Bardzo chciałabym udekorować córeczki pokój zestawem wiosennym. Podobają mi się również filcowe torebki.
    pozdrawiam
    Agata Rożen
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Startuję i ja i ustawiam się w kolejce :)

    W tym sklepie podoba mi się wszystko :D oprócz cotton ballsów najchętniej upolowałabym jakiś kosz na zabawki, cudowny jest ten w gwiazdki i w chmurki !

    baner na blogu http://matkapolkapisze.blogspot.com/, za chwilę biegnę jeszcze na fejsa :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Chcę spróbować
    Kule są cudowne aaa! W sklepie podobają mi się jeszcze pompony są urocze i piękne poduszki <3

    baner już na blogu http://mojee-handmadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Oczywiście w sklepie podobają mi się najbardziej kule, choć tak naprawdę wszystko jest urocze! :)
    Ja również spróbuję szczęścia.

    Uściski,
    Sylwia
    www.sylwia-bijoux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Jestem młodą żoną, która wraz ze swoim ukochanym dopiero wije swoje gniazdko. Jestem typem ciepłolubnym, nie tylko pod względem temperatury. Bardzo zależy mi na stworzeniu ciepłego domu, w którym ognisko domowe jest motorem do działania i gromadzi ludzi, którzy się szanują i kochają. I chętnie, a wręcz z utęsknieniem - powracają, by przy tym serdecznym cieple się ogrzać i czerpać siły na kolejne dni.
    W cottonovelove odnajduję elementy - niby tylko rzeczy, niby dekoracje - które jednak pomagają tworzyć niepowtarzalny, domowy klimat. Delikatne światło kul wprowadza atmosferę spokoju i ukojenia.
    Marzy mi się komplet światełek w kolorach ziemi - brązach, beżach, kremach... Właśnie te kolory kojarzą mi się z ochroną, stabilnością i oparciem, jakie powinien dawać prawdziwy dom.

    Pozdrawiam,
    justa

    Link z radością publikuję na mojej stronie: http://justakitchen.pl/

    OdpowiedzUsuń
  172. Biorę udział :-) :-) :-)

    Chyba nie jestem jedyna, która na widok tych kolorowych lampek się uśmiecha :) To jest miłość od pierwszego wejrzenia.. Cottonove Love śledzę od dłuugiego czasu, na Ozebrze trafiłam szukając inspiracji, które z resztą znalazłam i obserwuję :)
    CBL to moje ciche marzenie, najbardziej podobają mi się sznurkowe koszyki i CBL w kolorach które przypominają mi czym jest wolność, przywołujące wspomnienia, spokój( niebieski, szary, beż) jak woda, niebo, białe żagle i ciepły piasek...Określają moje hobby i kolorystykę mojego pokoju :) Baner zamieściłam na blogu z linkiem :) Pozdrawiam ciepło :)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Prawie 200 osób! Ale nic dziwnego, te cudne kulki podobają się każdemu. W sklepie cottonove love podoba mi sie wiele rzeczy, m.in. torebki filcowe dla małych elegantek.

    OdpowiedzUsuń
  174. Jestem w nich zakochana. Próbowałam sama zrobić podobne... niestety nie mają najmniejszych szans równać się do tych cudeniek. Także mam nadziej, że moje marzenie się spełni i będę ich posiadaczką:) Pozdrawiam cieplutko, love_n@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. I my powalczymy :)
    W tym sklepie wszystko jest piękne ! Mam ochotę prosić i błagać o współpracę z moim blogiem :P
    Gdybym tylko miała możliwość wyniosłabym wszystko, ale ja wnętrzarską gadżeciarą jestem więc nic dziwnego :)
    Jednak najmocniej przemawiają do mnie chyba produkty z działu HALLY SZYJE with love <3, no to ja pozdrawiam with love i liczę na odrobinę szczęścia :)
    http://wnetrzedlasmyka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. Matko , z tego wszystkiego nie pamiętam, czy brałam udział:) ale chętnie bym przygarnęła od dawna wymarzone kuleczki. Pozdrawiam wietrznie, ell
    ellan-p@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. te kulki mnie poprostu opętały....tak więc nic innego mi nie pozostaje jak wziąć udział w konkursie i je wygrać!!!
    A ze sklepu Cottonove Love zgarnęłabym wszystkie istniejące kulki i byłyby tylko moje ;)
    maalena@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Chętnie i ja się zapiszę;) Jestem już szczęśliwą posiadaczką CBL w odcieniu beżowym i jestem...zachwycona;) W sklepie oczywiście CBL przykuwają moją uwagę;) Już widzę miejsce na kolejne kuleczki....;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  179. niesamowite są te kuleczki wszyscy oszaleli na ich punkcie oczywiście wraz ze mną i chyba w końcu się na nie skuszę, w zimowe wieczory idealnie ocieplą klimat domu :), ściskam Olu,

    OdpowiedzUsuń
  180. Przeurocze są poduchy zwierzaki Hally - panda i kotek przede wszystkim. A magiczne kule to mój numer jeden - kompozycja wiosennych idealnie wpasowałaby się w kolorystykę pokoju moich dzieciaczków. Liczę na łut szczęścia;) Pozdrawiam! Ula K. email: ugruszka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. ojej myślałam że te komentarze się nie skończą :)) co mi się podoba kosze na zabawki sa rewelacyjne, ale co tam niech zabawki się dalej walaja po całej chałupie chciałabym dla córki takie cudeńka MINT PASTEL :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  182. Uwielbiam i zachwycam się wszystkim z COTTONLOVE, niestety nie posiadam niczego bo jak narazie wraz z narzeczonym jesteśmy na etapie urzadzania mieszkania i wiadomix jak jest;) ale już wyobrażam sobie te świecące kuleczki okalajacę nasze lutro w hollu, jak tylko uporamy się z wydatkami to napewno pozostaniemy wiernymi fanami sklepu!!! Oczywiście zauroczyly nas kule w kolorze naturalnym i pastelove ale i tak ucieszymy się z każdych, mieszkanie staramy się robić w stylu skandynawskim więc możemy szalećz kolorowymi dodatkami;) podziwiam dziewczyny to co robicie!!!
    LOVE COTTONLOVE!!! joanna.spychalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  183. Bardzo ale to bardzo podobają mi się kulę w kolorze pastelowym idealnie pasujące do pokoju dziecięcego oraz pompony tiulowe są idealne dla słodkich księżniczek... a wystrój komnaty z takimi słodkimi bajerami sprawi przepiękne wnętrze małej damy.

    OdpowiedzUsuń
  184. ZOSTAWIAM SWÓJ LINK BLOGU: http://natalia876.blogspot.com/ z udostępnionym konkursem.
    ORAZ SWÓJ E-MAIL: n.czajkowska6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Kule , kule i jeszcze raz kule:) A oprócz tego kosze,pompony i wiele innych cudownych przedmiotów:)

    OdpowiedzUsuń
  186. Kuuuuuuleczki :) A najbardziej black&white

    OdpowiedzUsuń
  187. zgłaszam się, bo też pałam uczuciem do tych kuleczek :) Najbardziej podobają mi się oczywiście cotton ball light-sy,ale w sklepiku jest też mnóstwo innych śliczności ;) Nie mam bloga, więc zostawiam email:mart.kowalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  188. Najbardziej podobają mi się kule ;)
    Ustawiam się w kolejeczce do losowania http://melodia-tomik.blogspot.com/2014/12/swiecace-kule.html

    OdpowiedzUsuń
  189. Witam, największym moim marzeniem od długiego czasu są właśnie te kule, więc może tym razem uda m się je wylosować. Kule w pokoju dziecka, idealnie pasowałyby do pokoju mojego syneczka
    Nie mam bloga, więc zostawiam email:.dkaja66@gmail.com
    Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  190. Lampki ,lampeczki , kule , kuleczki. Marzę o nich już od dłuższego czasu. Ale coś w rozdawajkach nie mam ostatnio szans :(( Niezniechęcona jednak staję nadal :) Ich urok , ich czar - to jest to co najbardziej podoba mi się ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  191. Dzisiaj 13 dzień grudnia! Mam nadzieję, że szczęśliwy dla mnie i wreszcie zdobędę sznur kul, o których marzę od dawna. W sklepie obok kul podobają mi się pompony i koszyki.
    Pozdrawiam
    Magda mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. Kule cotton balls są przepiękne i to one najbardziej podobają mi się w sklepiku :))))! 13 jest moją szczęśliwą cyfrą więc kto wie..? :D pozdrawiam kamila (kamila.okroj@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  193. Cottonlove to piękno samo w sobie. Kule oczywiście przepiękne, klimatyczne. Koszyki sznurkowe potrafię pleść :) ale już tak pięknych poduszek i puf i koszy na zabawki (najlepszy ten z kotem) nie uszyję. Dlatego w naszej chatce chętnie zobaczyłabym oczywiście kule w odcieniach zieleni i brązu, kilka poduch i kota na zabawki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ewelina
    Na wszelki wypadek zostawię adres e'mail budzikfilip@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig