16 cze 2014

LOVE...NIE MOŻE BYĆ INACZEJ ;-)

Witajcie Kochani w poniedziałek ;-)
Weekendowa aura bardzo mnie rozczarowała...marzyłam o niedzielnym wypoczynku w hamaku.
Niestety dyndanie w rzeczonym do przyjemności nie należy przy dwunastu stopniach Celsjusza i ostrym,  zacinającym deszczu.

Ale przecież nie o tym dzisiaj chciałam ;-).
Jakiś czas temu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez:


Agnieszka - właścicielka sklepu spośród nadesłanych zdjęć miała wybrać to wnętrze, które według niej najbardziej zasługuje na łańcuch Cotton Ball.
Wysłałam zdjęcie kącika mojego synka i udało mi się wygrać NAGRODĘ GŁÓWNĄ!!! :-)
20 kuleczek na łańcuchu...dodam tylko, że kolory mogłam skomponować samodzielnie ;-).

Ponieważ łańcuch miał być do pokoju F. nad  doborem kolorów   nie musiałam się długo zastanawiać. 
Biel, szarość, czerń i żółć -  taką wybrałam kompozycję i muszę przyznać, że cotton balls w tych odcieniach   wpasowały  się idealnie do pokoju mojego Synka...łańcuch wygląda ekstra.
Wraz  z jego pojawieniem się intensywniej zaczęłam myśleć  o przemalowaniu zielonej ściany na szaro ;-).



Tak mój łańcuch wygląda w docelowym miejscu...może niektórzy z Was uznają, że ten nasz kącik to istna graciarnia ;)...ale F. bardzo lubi mieć wszystko na wyciągnięcie ręki.
Poniżej wersja dzienna ;-)


 A tutaj już łańcuch nocą...daje bardzo przyjemne, nastrojowe światło. Do wieczornego czytania nie zapalamy teraz dodatkowej lampki. W związku z tym  trochę się boję czy w niedalekiej przyszłości nie będę musiała zacząć nosić okularów ;-)).


Zmian w kąciku jak widzicie bardzo niewiele :-).
Prócz świetlnej girlandy pewną nowością są figurki SMOKÓW.
To mego Synka nowa namiętność.
Maluje: smoki, smocze bitwy...ostatnio nawet przebrany w czarną piżamkę udawał "NOCNĄ FURIĘ" ( dla niewtajemniczonych - to smok z bajki: " Jak wytresować smoka" ;-))




Weekend spędziliśmy w Chatce...kilka projektów udało się zakończyć ;-)( będę je pokazywać sukcesywnie w oddzielnych postach).
Cieszę się jak wariatka na 4 dni w Chatce,
bo w tym tygodniu pracujemy tylko do środy ;-).
Wystarczył jeden dzień urlopu i mamy przedłużony weekend.

Żegnam się z Wami kwiatami jaśminu. Drzewko rośnie przy bramie wjazdowej na naszej działce i wita
wszystkich przyjezdnych. Nasz egzemplarz ma 15 lat więc musicie uwierzyć na słowo, że od intensywnego zapachu kręci się w głowach ;-).
Udanego dnia i pędzę nadrabiać zaległości na Waszych blogach ;-).

Buziaki ślę ;-)

OLA


SHARE:

63 komentarze

  1. kule fajnie wkomponowaly sie w ten kąt:) gratuluje wygranej! bardzo ciekawie z tym żółtym kolorem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko...noo żółty kolor wygląda super...przynajmniej według mnie ;-)

      Usuń
  2. Oluś przepięknie u Ciebie wyglądają, gratulacje i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki Olka! Są magiczne! Marzę o podobnych od dawna!;)))
    Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś uważaj, bo marzenia się spełniają ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę!!:)) I gratuluję oczywiście serdecznie:)) Cudownie się prezentują i komponują w tym kąciku, w ogóle piękną przestrzeń tam stworzyłaś:) Uściski Olu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No udało się i jestem taka szczęśliwa...każda nawet najdrobniejsza wygrana cieszy ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  5. świetne zestawienie kolorów wybrałaś..przyznam,że w pierwszym momencie ten żółty mnie trochę zaskoczył ale jak pokazałaś cottony w kąciku F. od razu zrozumiałam Twój wybór tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi... taka mała niespodzianka ... zółty uwielbiam i synek go pokochał z miejsca ;-)

      Usuń
  6. Pięknie się prezentują te kule, sama mam ochotę sobie takie zamówić, tylko w innej kolorystyce, do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko kup konieczne...montaż jest troszkę trudny ;-) ale tylko troszkę ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  7. Olu, serdeczne gratulacje, pieknie to wygląda, a biurko synka wcale nie przypomina graciarni, tylko miejsce, gdzie coś nieustannie się dzieje. Cieszę, że Twój syn ma tak cudowną smoczą pasję. Udanego poniedziałku i dobrego tygodnia.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu na Ciebie zawsze można liczyć ;-)...trochę z przekory napisałam o graciarni... bo lubimy nagromadzenie takich rzeczy ;-)

      Usuń
  8. Wspaniale wygląda! Cieszę się, że jesteś zadwolona i przesyłam moc uścisków :*
    PS. Mój jaśmin zjadają jakies paskudne robale ale kwitnie jak szalony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś jak bym mogła nie być. Jestem i zadowolona i zakochana ;-) w kulkach ;-)

      Usuń
  9. Witaj :) u Ciebie jak zwykle cudnie ......
    Och cały post świetny......."świecące kulki" są super.....i tez się tak na nie zamierzam i zamierzyć nie mogę.....muszę w końcu wpaść .....pobawić się kolorami i wcisnąć kupuję ;)
    Jednak mnie najbardziej urzekł jaśmin.......piękne zdjęcie......a tego piętnastoletniego zapachu to normalnie Ci zazdroszczę ;)
    Oleńko cudownego tygodnia Ci życzę......samych radości......Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś dziękuję po stokroć za Twoje ciepłe słowa...i ja myślę o Tobie ciepło, bo jakbym mogła inaczej. Buziaki kochana i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba "graciarnia" Twojego syna!:) Cudny kącik mu urządziłaś :) A kulki pięknie się kolorystycznie wkomponowały do tego kącika :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Wiem ile to radości wygrać kuleczki, bo sama miałam okazję zdobyć swoje w zimowym konkursie! :)) I co Ty gadasz, jaka graciarnia!?? Spoko to wygląda i kolory fajne wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada... bardzo dziękuję ...te kulki fajnie dopełniły ten kącik...a wieczorem jak jest cudnie. Jak kulki masz to pewnie wiesz. Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  12. Ola,pożyczasz czasami komuś swój szczęśliwy czepek? Pokój i kule super!!!
    Pozdrawiam i życzę pogody:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi...to prawda Ewuś...szczęście ostatnio moją siostrą...oby jak najdłużej. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  13. Kochan bardzo Ci dziękuje za ciepłe słowa i wsparcie :))))))))))) to jest nieocenione:))))))))))))))))))))))))) kule w pokoju Synka pasują wspaniale:)))))))) gratuluje Olu wygranej:))))))))))))) brawo !!!! jaśmin pachnie bajecznie:))) to fakt :) i już czekam na kolejne wpisy i odkrywanie chatki tej Waszej cudnej :))))))))))) love you :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża buźka dla Ciebie... wiesz słowa potrafią wiele zdziałać...uskrzydlić, a czasem sprawić mnóstwo przykrości. Na mojej drodze było wiele nieszczęść więc wiem jak bardzo słowa czasem pomagają. A ja się wszystkim bardzo przejmuję...nawet tym jeśli komuś kogo znam tylko z wirtualnego świata dzieje się źle ;-).

      Usuń
  14. Mimo, że oklepane, bardzo lubię te kule w pokojach - ten kto to wymyślił miał przebłysk geniuszu.
    Kąt Twojego synka nieodmiennie wprowadza mnie w zachwyt. Świetnie dobrałaś kolory Olu!
    Aaaa jeszcze zainteresowania F. - bajka! Uwielbiam "Jak wytresować smoka", na "dwójkę" mój starszak pójdzie z klasą na zakończenie roku - już mu zazdroszczę ;-)
    PS. Dziękuję za miły komentarz, trzymaj kciuki jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu i ja ubóstwiam ten film. F. odkrył, że w kinach od 20 czerwca więc pewnie pójdziemy. Nie masz za co dziękować tak czułam więc tak napisałam ;-)

      Usuń
  15. hej Oleńko! :))) witaj po przerwie:)))Ty wiesz, że ja kule takie uwielbiam <3 śliczny kącik wyczarowałaś :)
    miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu... muszę do Ciebie zajrzeć, bo tyle Cię nie było, że masakra ;-)

      Usuń
  16. już nie tylko same kule świetne - ale bardzo podoba mi się sam kącik - super zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana!gratuluję Ci wygranej!boskie kolory i ta zieleń w pokoju fajnie wygląda na ścianie.
    aha coś mi się stało z postem i zniknął a z nim Twój min.komentarz:(musiałam więc napisać go od początku.
    tak wiec raz jeszcze zapraszam na słodkości do siebie.
    ściskam:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natalio dziękuję... tak smakowicie te słodkości wyglądają, że zjadłabym wszystko co tam na talerzu masz. Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  18. Uwielbiam zapach jaśminu i uwielbiam Twoją radość z każdej kolejnej zmiany, z każdego nowego przedmiotu! I mi się wtedy cieszy buzia :)))) Oluś - kuleczki wyglądają pięknie, idealnie się wpasowały z klimatem. Tylko do czytania to Ty jednak cosik zapalaj :) Smoki synka imponujące :)))) buziaki dla Was posyłam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda... no właśnie straszliwie się cieszę ;-)...ale tak trzeba...trzeba w życiu doceniać małe szczęścia i należycie je celebrować. Buziaki i uściski i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  19. Gratuluję. Od dawna marzę o kulach. Zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa...wspaniale inspirować ;-)

      Usuń
  20. Gratuluję cottonów! Oj marzą mi się takie kulki ;)
    Życzę zatem miłego weekendowania w Chatce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję...wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  21. Kule idealnie dopełniają całości :-) Czy ja abym nie pisała już że chętnie bym zasiadła przy biureczku Twojego synka hehe ?:-) Naprawdę rewelacyjnie zaaranżowana przestrzeń - nawet ta zieleń ni rzuca się w oczy, ha, nawet fajnie komponuje się z resztą :-)
    Miłego popołudnia, Olu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten wyczerpujący komentarz...zieleń F. uwielbia wiec zgodziłam się na ten kolor ;-) ale może uda się przemalować ścianę...na zasadzie woda drąży skałę. Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  22. Gratki! A kącik biurkowy synka niezmiennie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę !! Sama poluje na kulki do pokoju synka:) świetnie dobrane kolory! Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo...poluj, bo są rzeczywiście fantastyczne ;-)

      Usuń
  24. Uwielbiam te kuleczki! Szczęsciara! Pięknie wyglądają w tym kąciku ;) Muszę i ja takie zadobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja uwielbiam ;-)....cudne są ;-). Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  25. Oleńko, ten łańcuch z kul był przysłowiową wisienką na torcie :) pokój teraz wygląda rewelacyjnie!!
    miłego wypoczynku w chatce, oby teraz było słonecznie i hamakowo :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko i ja tam uważam ;-)...chciałabym troszkę podyndać w tym hamaku...ale szykuje się mi tapicerowanie podnóżka i muszę trochę ogród ogarnąć, bo zarasta ;-). Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  26. Pięknie! Cottonki pasują idealnie:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. A bardzo dziękuję. Udanego wtorku dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. ach ten cudowny kącik do pracy i teraz + kule = rewelacja :) i oczywiście wielkie gratuluje wygranej !!! zapachu nie czujemy, ale zdjęcie bajeczne :)
    ściskam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dzięki ;-)... może i dobrze, że zapachu nie czujesz, bo jest naprawdę bardzo intensywny ;-)

      Usuń
  29. Gratuluję Ci wygranej Olu :) Cottony bardzo dobrze się komponują z twoim kącikiem. Mnie również marzą się takie kule :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kule to marzenie wielu z nas ;-)...mi się udało ;-)...cieszę się z nich tak samo jak tydzień temu ;-)

      Usuń
  30. Cudnie! Cotton balls wpasowały się idealnie! No i wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie no, SZAŁ! Całość wygląda rewelacyjnie. Świetnie pasuje kolorystyka łańcucha do całej koncepcji przestrzeni "okołobiurkowej". Jestem zachwycona! Pozdrawiam ciepło, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No ja się nic a nic nie dziwię, że wygrałaś:) Dlaczego ja Cię nie mam w pobliżu, ech..
    Jaśmin też uwielbiam, mam krzewy jeszcze z dzieciństwa, pachnie cudownie, tylko kwitnie zdecydowanie za krótko.

    OdpowiedzUsuń
  33. wcale się nie dziwię, że został ten kącik wybrany :))))) te cottonki to jak kropka nad i ,w nim :)))))) a kolorystyka piękna łamana przez idealna :)))))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Oluś, gratuluję! :) Kulki wpasowały się idealnie, bardzo mi się podoba pokój Twojej pociechy, plus podzielam jego zainteresowania :D. Kocham smoki! Widzieliście "Dragon Heart"? Oglądałam już kilka razy, za każdym razem wyję jak głupia :P.
    Pozdrawiam cieplutko, czekam na projekty z Chatki, na pewno będą boskie :))) :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze :D Jaśmin kocham, musiałam sobie kupić, przedwczoraj posadziłam "Białego Karła" do ogródka, ha :D ;) :P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig