9 cze 2014

NIC nowego

Po bardzo pracowitej sobocie ;-) udało się w niedzielę"zwolnić".
Sporo czasu minęło od kiedy miałam dzień tylko dla siebie.
Tym bardziej się cieszę, że mogłam go spędzić w naszej magicznej Chatce.
Bo jest MAGICZNA...tak naprawdę zrozumiałam to w ostatnią niedzielę.
Zdjęcia nie są w stanie oddać tych kolorów, zapachów...światła wpadających przez otwarte okno.
Dzisiaj zdjęć baaardzo niewiele...bo i na robienie zdjęć nie było ochoty ;-)


Wraz z nami do Chatki przywędrowały w piątek nowe tace ;-). Są tak śliczne, że niemal natychmiast podjęłam decyzję aby jedną z nich powiesić na ścianie ;-).


Weekendowy plan wykonałam w 100%...udało się odczyścić futrynę i szafkę.
 W wersji pierwotnej szafka była pociaprana ciemną bejcą...miałam końcówkę farb Annie Sloan i stwierdziłam, że jak farba kredowa łapie na wszystkim to i na bejcy. Złapała owszem ale na całej powierzchni zaczęły wychodzić brzydkie zacieki. Nie było innej rady, trzeba było zeszlifować całość to zera.  Szlifowanie farby kredowej to dla mnie nowe doświadczenie. Jakoś przebrnęłam ale muszę Wam powiedzieć, że było to przeżycie traumatyczne. Po skończonej pracy biały pył miałam dosłownie wszędzie.
Ujednoliciłam kolor drewna na szafce używając wosku Liberona. 
Użyłam też nowego szablonu.
W tej wersji szafka podoba mi się bardziej ;-).
Futryna natomiast całkowicie odczyszczona czeka na malowanie.
Nie napisałam jeszcze, że w sobotę udało mi się skosić pół działki( drugą połową zajął się W).
40 arów wzniesień i dolinek ;-).



Tydzień przywitał nas cudną pogodą. 
Mam nadzieję, że i w weekend będzie podobnie.
Tymczasem udanego dnia dla Was.

OLA


SHARE:

70 komentarzy

  1. Olu jesli u Was było tak gorąco jak u mnie to nie dziwię się, że nie miałaś ochoty na pstrykanie zdjęć, mi się nic ostatnio nie chce ;/
    Chatka prezentuje się przepięknie i tylko Ty wiesz jaka ona tak naprawdę jest bo nalezy na nią spojrzeć całościowo :)
    tace zjawiskowe!!! w sam raz do letniego domku i na werandę :)
    ściskam kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ikuś za te ciepłe słowa...gorąco i nic się nie chce. Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  2. Ja Ci Olu nawet tej chatki zazdroszczę i wierzę na słowo, że jest magiczna. W takim miejscu człowiek wypoczywa, przenosi się w inną rzeczywistość, a czas jakby się zatrzymał.
    Dobrego tygodnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Marysiu...dokładnie tak ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  3. w Waszej Chatce same cuda się dzieją! :)))
    Olu, stworzyłaś niezwykły klimat, a meble - Obłęd! (w tej szafeczce jestem zakochana od samego początku, a teraz już zupełnie przepadłam! ;))))
    buziaki dla Was :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko...ja teraz bez stresu właśnie na nią patrzę, bo było w poprzedniej wersji kilka niedoróbek. Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  4. Dzień błogiego odpoczynku w takiej magicznej chatce? Marzenie :) Szafeczka w obu wersjach mi się podoba, choć ten szablon jest na prawdę piękny! a tace są super! Nic dziwnego, że na ścianie jedna zawiśnie :) Dużo masz tego podwórka do obrobienia, oj idzie się zmęczyć :) Ale jaka przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację...zmęczona byłam i przyjemność też człowiek odczuwa ale jak tej pracy już nie ma. Uściski i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  5. Tace rzeczywiście wyjątkowe !

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie myślałam że szafka może wyglądać lepiej, ale teraz wygląda na bardzo dobrze skomponowaną z otoczeniem. Bardzo przytulnie i klimatycznie. A tac zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taca idealnie pasuje do wnętrza i klimatu waszej magicznej Chatki :) Też bym taką chciała-i chatkę i tacę ;p
    Miłego dnia!
    P.s. Kochana,jeśli masz chęć na słodkości to zapraszam na moje roczkowe cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam ochotę...pędzę do Ciebie i uściski ślę ;-)

      Usuń
  8. Olu, czyli ta szafka z wzorem jest malowana białą farbą kredową Annie Sloan?
    A poza tym w tych zdjęciach i w tym co piszesz czuć Twoją radość :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annie Sloan zeszlifowałam...teraz to zwykły Dulux...Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
    2. Olu a gdzie kredową kupiłaś, jaka jest jej cena. Czy ona daje całkowicie matowe wykończenie, bo takie mam wrażenie oglądając zdjęcia przemalowanych przedmiotów. Zaciekawiły mnie te farby. Szczególnie możliwość zrobienia spękań suszarką :o

      Usuń
    3. Kredową tą Annie Sloan kupowałam w Krakowie w pracowni Patynowy...koszt farby 150 zł(1 litr) można dokupić jeszcze biały lub ciemny wosk za około 45 zł... Sama farba jest matowa po nałożeniu...ale też dość nietrwała...trzeba ją potem zabezpieczyć woskiem...to wtedy całość nabiera lekko satynowego wykończenia( jak po wosku...no nie świeci się ale matowe też nie jest ;-))...pojęcia nie mam jak zrobić takie spękania...no nie wzniosłam się jeszcze na takie wyżyny ;-). Ja tymi farbami wykończyłam biurko w pokoju Syna ( takie czarno drewniane) i akurat z biurka jestem bardzo zadowolona...z szafki nie byłam ;-)

      Usuń
    4. Natrafiłam w sieci na farby kredowe Autentico (ok. 120 zł), przed chwilą wyczytałam, że sama w sobie daje satynowe wykończenie. I właśnie odnośnie tych farb piszą, że w momencie wysychania traktuje się je suszarką do włosów i powstają spękania. Ja nie wzniosłam się nawet do poziomu malowania jakimikolwiek kredowymi ;)

      Usuń
    5. Tych z kolei nie używałam ;-)

      Usuń
  9. no podziwiam , ale masz cudna filizankę !
    a tace siczne gdzie nabyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więcej takich skarbów...a tace to WESTWING ;-)

      Usuń
  10. Kochana,juz slow mi brak na zachwyty nad tym magicznym miejscem..a to z jaka determinacja tam dzialasz jest tym bardziej przejmujace..kazda praca poplaca:))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to właśnie liczymy ...Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie ;-0

      Usuń
  11. ależ cudna ta taca! i szafeczka-fju fju

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne aranżacje. Brawo dla Ciebie za szafeczkę i resztę cudnych detali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotka za ciepłe słowa. Serdecznie Cię pozdrawiam ;-)

      Usuń
  13. Z Twojego posta przebija niesamowita radość !! Chatka jest naprawdę magiczna:-) A te tace-marzenie!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak cieszę się niesamowicie ;-) ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  14. W tej ostatecznej wersji szafka prezentuje się bardzo dobrze, chociaż w pierwszej wersji też mi się podobała :) Piękne tace, pasują do Twojego kącika :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu...ja mam właśnie taką małą obsesję, że wszystko musi pasować ;-)

      Usuń
  15. Cudnie:) Uwielbiam Twoja chatkę , wiesz to już :) Gratuluję dwóch rzeczy - koszenia takiego areału i....ścierania farby kredowej:) Mega trudna robota:) Ale czasem tak bywa:) Pozdróweczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że mnie rozumiesz ;-)....myślałam że umrę przy tym szlifowaniu...Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  16. Ta szafeczka z ptaszkami mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Dumna jestem z niej jak nie wiem co ;-)

      Usuń
  17. Najpiekniejsze sa takie dni, kiedy ma sie poczucie dobrze wykorzystanego czasu-takiego tylko dle siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie najwspanialszy czas ...kiedy po godzinach pracy można znaleźć czas dla siebie. Serdecznie pozdrawiam ;-)

      Usuń
  18. Zazdroszczę Wam tej Chatki.. Zdecydowanie jest pełna magii i taka bajkowa, cudowny klimat tam musi panować. Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bajkowy klimat tworzymy dla siebie ale przede wszystkim dla Synka ;-). Dla Ciebie dobrego dnia ;-)

      Usuń
  19. Szafka wyszła fantastycznie, dobrze było przez to przebrnąć dla takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oluś Ty jesteś pracowita niczym mówka jakaś :))) Zdjęć nie musi być wiele, by czuć było tę magię! Jak się cieszę razem z Tobą z tych tac - są piękne!!! Każdy detal, każdy szczegół w Waszej chatce jest dopieszczony i emanuje miłością :) Nie chciałabym stamtąd wyjeżdżać :) Buziaki Ci ogromne posyłam i niechaj szybko będzie weekend, byś znowu nam pokazała to magiczne miejsce :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda masz całkowitą rację... teraz jeszcze kupiłam sobie stary kufer zeżarty przez robaki to już widzę ile tej miłości być musi skoro nie chcę go wywalić a uratować ;-). Buziaki dla ciebie i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  21. Olu co za wielka prace Kochana wykonałaś :))))brawo a efekt szafeczki cudny :))))))) zgadzam się Kochana z Tobą Wasza chatka jest magiczna i tym bardziej me serduszko się cieszy że oprócz satysfakcjonującej pracy remontowo -wykończeniowej znajdujesz czas by w pełni się tym wszystkim cieszyć:))) więcej i więcej takich leniwych dni dla Was cieszcie się tym zakątkiem i sobą Kochani:)))))

    słonka i wspaniałego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca ;-)...ja lubię to gigantyczne zmęczenie. Czuję wtedy że żyję ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  22. Olu dziękuje za troskę:)))))))):) z takim wsparciem jak Twoje Kochana jakoś łatwiej...borykać się z trudami codzienności...i z tym co niesie życie...po badaniach mojego Taty okazało się że jest bardzo znaczące podejrzenie poważnej choroby...zespół hakima...i teraz modle się by te podejrzenia się nie potwierdziły:(choć szanse są maleńkie...to liczę na cud...ze to pomyłka bo leczenie tylko operacyjne, to operacja głowy... a rezultaty różne często pogorszenia:( nie ma medycyna innego sposobu, tylko operacja a u Taty serce słabe wiec nie wiadomo w ogóle czy się zakwalifikuje....oj szkoda gadać:( z jednej strony radości bo firma się rozwija, planujemy się pobrać i staramy się zabrać za organizacje tego wszystkiego a z drugiej nie wiem co będzie z Tata...
    całuje i tule Ciebie do serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpoczynek w takiej chatce musi być magiczny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jast..jest ;-). Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  24. tace są niezwykłe, ale im dalej zagłębiając się w posta to wyłania się urocza szafka - rewelacja :) niedzielny odpoczynek zasłużony w 100%
    ściskam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko..tak właśnie sądzę, że zasłużyłam ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  25. Olu zazdroszczę takiego miejsca, azylu... do odpoczynku i naładowania baterii. Oczywiście pięknie to wszystko zaaranżowałaś i widać, że sprawia Ci to ogromną frajdę. Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację...zwykle w poniedziałek nie mogę się doczekać piątku, bo w piątki zwykle jeździmy do Chatki ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

      Usuń
  26. Kochana pięknie to mało powiedziane!Po tych kilku zdjęciach wydaje mi się,że to nie Chatka a cudny dworek:)
    bosko u Ciebie bez dwóch zdań. Aż ciśnie mi się na usta pytanie gdzie w Polsce można znaleźć takie chatki?
    ściskam słonecznie ale już nie znad Bałtyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natalia ;-)...dziękuję za Ciepłe słowa o Chatce ;-)...ano blisko Krakowa...całkiem blisko nasz domek jest ;-)

      Usuń
  27. przecudny klimat tworzycie w tej swojej Chatce :) ...i ta szafeczka z folkowym motywem - bajka!
    już niewiele dzieli mnie od decyzji by spakować walizkę i Ci się tam zwalić na głowę :P
    Pozdrowionka Olu! B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HiHi...pakuj się ;-). Zagonię Cię do roboty...każda para rąk się przyda ;-).Buziaki i dobrego dnia

      Usuń
  28. Też mam tylko jedną myśl - że chyba się wproszę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i nowe dodatki, widać tutaj dobrze spędzony czas przy herbatce i książce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo...no właśnie tak spędzam tam czas ;-)

      Usuń
  30. Rzeczywiscie miejsce magiczne, a tace - sa po prostu orocze:))) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)... co tam literówki uwielbiam twój komentarz ;-)

      Usuń
  32. Ale piękne zdjęcia! Bardzo mi się podoba ta Twoja chatka, cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za wspaniały komentarz...takie słowa uskrzydlają ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig