28 sty 2014

Biżu

 Bransoleta , którą nabyłam u Dominiki
została wręczona osobie, dla której była przeznaczona.

Mogę Wam ją więc pokazać.
A pokazywać jest co!!!

Pomijam, a właściwie nie pomijam!!! - chcę zwrócić szczególną uwagę na coś co zaraz po otwarciu koperty  mi się w oczy rzuciło - bardzo gustowne opakowanie przesyłki...  papier pakunkowy z nabitym stempelkiem i przewiązany dratwą - LOVE IT!!!

Niestety nienaruszonego opakowania  Wam nie pokażę gdyż byłam zbyt niecierpliwa i ucharatałam papier nożycami aby jak najszybciej dotrzeć do wnętrza .

W środku metalowa puszeczka, w puszeczce uczta dla oczu ( a jeszcze właściwego produktu nie widać ;-))!!!
Czy to nie wygląda pięknie???



Nie chciałam zniszczyć tej wspaniałej kompozycji  ale wnętrze zobaczyć chciałam...zwłaszcza, że wstęp niezwykle ciekawy ;-). Dominiczko, Ty to potrafisz budować napięcie!!!
I oto jest!!!



Bransoletka jest cudna... nie dość, że siostry ulubione kamienie ..to jeszcze to perfekcyjne wykonanie. Siostra wniebowzięta !!!
Bardzo Ci  Dominiko dziękuję!!!
A tego, kto jeszcze nie zna biżuterii Dominiki zapraszam TUTAJ.
Kto nie zna?? Czy jest ktoś taki??;-)

Udanego tygodnia dla WAS, 

OLA
SHARE:

18 komentarzy

  1. wow! rzeczywiście jest prześliczna:) Dominiczka jest niesamowitą zdolniachą:)))
    no i jak ładnie to wszystko zapakowane:) Dla mnie tak zapakowane produkty mają duże znaczenie:) Radość niesamowita przy ioch odpakowywaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia naprawdę nie oddają jej uroku Aniu... a sztukę pakowania Dominika opanowała do perfekcji ;_)

      Usuń
  2. Sliczna! A ja nie znam! Jak to mozliwe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie staranne i gustowne opakowania. Mam do nich niebywałą słabość, a swiadczy to również o firmie i jakości ich usług:)
    Piekna więc i biżuteria i opakowanie:)
    Miłego dnia Olu, gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, opakowanie jest NIESAMOWITE - od razu ma się ochotę coś zakupić, a Bransoletki śliczna !
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś... nie będzie to mój ostatni zakup u Dominiki ;-)

      Usuń
  5. piękna! ja tez jestem zachwycona pracami Dominiki :)
    a opakowanie dodaje tylko animuszu i klasy, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej nie widziałam ich w realu... chociaż jej stronę podglądam od dawna...szczególnie podobają mi się zdjęcia z etapów tworzenia ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie !!! To ja dziękuję ;-). Nie wiesz nawet jak mojej siostrze się zaświeciły oczy na jej widok ;-)

      Usuń
  7. Wspaniałe opakowanie - już to jest świetnym prezentem :)) bransoletka śliczna!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Sama pakując zamówienia przykładam dużą uwagę do opakowania. Stawiam na naturalne dodatki. Szary papier, juta i stempelki są niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej to chyba najładniej ;-). Uściski ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig