2 gru 2016

BAŁWAN, BAŁWANOWI NIE RÓWNY ;-) DIY

Nie zadaję się z bałwanami. Z tym typem ludzi, którzy potrafią spieprzyć mój humor koncertowo...swoim zachowaniem, podejściem do życia i "dobrymi" radami. Unikam ich jak ognia, bo mam dość własnych problemów, żeby użerać się z nadgorliwymi trolami. W grudniu moje serce jednak mięknie. Straszny bałwan staje się uroczym bałwankiem, którego witam w moim domu z otwartymi rękoma. Odbieram mu głos i wieszam  za główkę na choince mszcząć się tym samym na całej bałwaniej nacji...za strach, za  głupie słowa i za "szczerość" podszytą warstwą jadu. Nie możesz sobie poradzić z człowiekiem to go sobie zwizualizuj w choinkowej ozdobie. A więc witajcie bałwanki ...nadałam Wam przyjemny wyraz twarzy, inny niż ten, który serwujecie mi na co dzień...w takiej wersji mogłabym Was nawet polubić.



 Do wykonania bałwanka potrzebujemy:
*filc szary i czerwony
*drewniane kulki różnej średnicy 
*klej MAGIC
*różnokolorowe tasiemki
*sznurek woskowy
*pisak
*dziurkacz do robienia dziurek w skórze albo nożyczki

ozdoba choinkowa

Za pomocą dziurkacza wycinam w filcu kółeczka, które będą rumieńcami bałwanka. Jeśli cechuje na precyzja i anielska cierpliwość można te rumieńce wyciąć samodzielnie. Z czerwonego filcu wycinam bałwanie nosy.

ozdoba choinkowa

Na drewnianej kuleczce malujemy pisakiem oczy i usta. U mnie to dwie kropeczki i trzy kreski więc wzór jest naprawdę bardzo prosty. Czekamy aż nasz malunek wyschnie.

ozdoba choinkowa

Kleimy nos i policzki...klej Magic po wyschnięciu jest transparenty więc nie zostanie po nim ślad.

ozdoba choinkowa

Odcinek  (40 cm) sznurka woskowanego składamy na pół, a na końcu wiążemy supeł. Nakładamy na sznurek dwa drewniane koraliki, a następnie dokładamy głowę naszego bałwanka. Od góry zawiązujemy supeł.

ozdoba choinkowa
Dodaj napis

Pomiędzy główką i ciałem wiążemy kawałek tasiemki. Jakby ktoś jeszcze nie zauważył będzie to bałwani szalik. Tadam całość gotowa ;-).

ozdoba choinkowa

Moje bałwanki będą zdobić gałązkę, która stanie w pokoju Franka. Mieści mi się w głowie, żeby przygotować "gołe" bałwany na choinkę do salonu. Będzie to prosta i fajna dekoracja dla każdego miłośnika skandynawskich dodatków.

Miłego dnia dla Was i wspaniałego weekendu.

OLA


ozdoba choinkowa

SHARE:

16 komentarzy

  1. Cudowny pomysł! Kolejny do wykorzystania. jesteś prawdziwą skarbnicą pomysłów. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i wydają się być proste w wykonaniu! A wyglądem przypominają mi te, które pamiętam z choinki jaką miałam w domu w wieku kilku lat ;)
    Zapraszam do mnie na grudniowe cadny http://niezchin.blogspot.com/2016/12/grudniowe-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i ogromnie efektowne a jakie słodkie minki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł! Wyszło rewelacyjnie!
    Takie własnoręcznie wykonane ozdoby wyglądają przepięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi bałwanami to się można zadawać, są urocze :)
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie mają buziaczki:) Sympatyczne te bałwanki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. he he :))))) nie powiem z czym mi się skojarzyło :)))))))))słodkie ...zwłaszcza jeden ..niewiniątko takie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, wesołe i nowatorskie :)
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bałwanki rewelacja:-) Chyba zrobię takie z naszym Synkiem:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne bałwanki! :-) Chyba zrobię parę takich na moją choinkę :-)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słoooooodkie! <3 Buziaczki, od Bałwanki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig