25 lis 2013

Domkowo


Jak Wam mija tydzień??

Ja nie narzekam chociaż rozwijające się przeziębienie robi swoje.
Zagrzebać się w ciepłym kocu - o tym marzę.

Uprzejmie donoszę, że  zaczął u mnie PADAĆ ŚNIEG.
Chociaż w powietrzu czuć już Zimę to
mam nadzieję, że minie jeszcze trochę czasu nim zagości  u nas na dobre.

Przez aurę za oknem w  mieszkaniu szczególnie smutno i ponuro. 
Jedynym ratunkiem lampiony i wszelkiej maści światełka.
.
 A skoro jesteśmy w temacie lampioników ;-) to ...
urzekły mnie te ceramiczne domki.
Cztery lampioniki na cztery grudniowe tygodnie.
Takie jak lubię najbardziej
 Bez zbędnych ozdób.
Bo domki mimo, że białe to przecież strojne w fakturze swej i w kształcie.
Pysznią się na zeżartym przez korniki krześle.

To taka moja wariacja na temat adwentowej ozdoby.
Bardzo luźne podejście do tematu.
W zasadzie te kamieniczki są na tyle urokliwe, 
że mogą swobodnie zdobić moje mieszkanie całą 
ZIMĘ.






I jeszcze piękne inspiracje z Pinterest: 


Udanego tygodnia 

OLA
SHARE:

14 komentarzy

  1. Olu bardzo bardzo ładne te Twoje domki:))))))) domki w każdym domu być muszą! białe? jak najbardziej jestem za! :) u mnie domki latarenki z Walther &Co.:) Niebawem pokażę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Pewnie Twoje domki są piękne. Nie mogę się doczekać posta ;-)

      Usuń
  2. Wow, ceramiczne widzę po raz pierwszy. Świetne, dopracowane w każdym calu:)))
    W domu jest ciemno, ponuro i trzeba wiele wysiłku żeby zrobić dobre zdjęcie. Byle do wiosny!
    Zapraszam serdecznie na moje pierwsze CANDY w tle z łosiowym motywem;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-). Właśnie ta precyzja wykonania tak bardzo mi się spodobała. Pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń
  3. Też miałam wczoraj bliskie spotkanie ze śniegiem... Nie lubię! Ale Twoje posty - bardzo :D Serdecznie, domkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śnieg lubię tylko w górach ;-). Bardzo mi miło ;-). Całusy ;-)

      Usuń
  4. Piękne domki!
    Uwielbiam wszelkie domkowe motywy.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te domki :-))))
    Aha...gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko!! Dziękuję za gratulacje, nadal jestem w szoku ;-). Domki ładne, a jakie tanie ;)

      Usuń
  6. Domki, takie ciepłe i jasne, aż i na sercu robi się cieplej jak się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, tak właśnie lubię najbardziej jak jest ciepło i przytulnie, Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Lubię przepych, ale prostota tych domków mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig