21 gru 2014

DOM W CZERWIENI I WYNIKI ZABAWY

Nie chciałam domu na święta w czerwieni: poduszek, świec, kubków, serwetek.
Nie chciałam kolorowo ubranej choinki.
Nie chciałam ;-)
Ale mam i wcale nie żałuję, że mam ;-).
Bo ładnie moje mieszkanko wygląda w tym kolorze. 
Oglądam stare kąty i oczom nie wierzę, że nowa barwa może tak odmienić wnętrze.



A jeśli chodzi o przygotowania świąteczne to jestem w czarnej pupie. 
Nie posprzątam gruntownie mieszkania, nie umyję okien, nie wypiorę firanek. 
Nie upiekę piernikowego domku.
Nie mam siły...i powiem Wam, że odpuszczam. 
Skupiłam się na kilku dekoracjach, malutkiej choince ( tak malutkiej, że dziecko zszokowane zapytało gdzie pomieszczą się wszystkie prezenty), pakowaniu prezentów  i ogólnym "ogarnięciu interesu".


 

Wigilię i tak spędzamy u rodziny, a potem będziemy w rozjazdach.
Wystarczy mi więc ogólny ład i porządek i spokojna głowa ( bez stresów).
I chyba się cieszę, że mnie ten pęd omija
chociaż jeszcze tydzień temu chciałam być jego uczestnikiem.
Nawet po sklepach nie biegam, bo prezenty w tym roku kupiłam przez internet.

Wyciszam się by należycie przeżyć nadchodzące święta.
Porządkuję umysł, a nie dom.
Pozwalam sobie na drobne przyjemności
i chwile wytchnienia oczywiście w kolorach:
czarnym, białym i czerwonym ;-).



Wiem, że czekacie na wyniki.
I bez dalszego już przedłużania.
Gratuluję zwycięzcom.


Łańcuch( 20 KUL) w dowolnie wybranej kombinacji kolorystycznej wędruje do:

MONIKI MICHALSKIEJ

a ten składający się z 10 KUL do:

Śmiało mogę napisać, że to osoby urodzone pod szczęśliwą gwiazdą, bo spośród gigantycznej ilości osób zostały wybrane właśnie one.
Przeczytałam każdy komentarz bardzo dokładnie i zawsze wyłonienie  zwycięzcy jest dla mnie sytuacją niekomfortową.
Chciałaby obdzielić i nagrodzić każdego ale nagrody były tylko dwie.
 Mam nadzieję, że upominek w postaci świecących kuleczek umili Wam dziewczyny świąteczny ( o ile paczki zdołają do Was dotrzeć) lub poświąteczny czas..

Dziękuję Wam za udział w zabawie. Nadal nie mogę uwierzyć jak wielu było chętnych.
A zwyciężczynie bardzo proszę o kontakt.

Jeszcze zupełnie na koniec muszę wspomnieć o genialnym przedsięwzięciu, które zorganizowała dla blogerek KAROLINA z HouseLoves.
A mianowicie SANTA BLOGER.
Jeśli chcecie się dowiedzieć co to za akcja zapraszam do Karoliny.
W każdym razie bardzo się cieszę, że zostałam do zabawy zaproszona.


Wspaniałej niedzieli dla Was i pięknego początku tygodnia. 
Wrócę do Was jeszcze w we wtorek lub w środę z życzeniami ;-)

OLA


SHARE:

107 komentarzy

  1. Wow piękny kącik z choinką :). U mnie też biało-czarno i dewnianio :).
    Gratuluję dziewczynom cudnych nagród!
    A zabawy w Mikołaja zazdroszczę :))))
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ta zabawa to taka fajna świąteczna inicjatywa chociaż już się martwię czy ja w ogóle dam radę przygotować prezenty przez święta ;-). Uściski dla Ciebie i udanego dnia ;-)

      Usuń
  2. Gratuluję zwycięzczyniom, troszkę im zazdroszcząc. Dziekuję za zabawę
    I wszystkim życzę WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ale również...to pewnie nie ostatnia zabawa u mnie więc nie ma się co smucić ;-)

      Usuń
  3. Ja też sporo odpuściłam w tym roku, okna tylko w salonie i kuchni umyłam, kilka innych obowiązkowych porządków odpuściłam. I też mi źle nie jest :) U nas biało-czarno-drewniano-czerwono :) Buziaki Oluś i oczywiście gratuluję zwycięzcom :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to większość odpuściłam...no dobra ale jedno okno umyłam ...bo nie mogłam już patrzeć na te zakurzone szyby ;-). Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  4. Witam w klubie odpuszczajacych sobie perfekcyjnie posprzatane mirszkanie na swieta, szkoda ze nie wygralam, ale i tak gratuluje dziewczynom i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Elizo czytam, że nas jest całkiem sporo w tym klubie. Nie smuć się wszak zabaw będzie jeszcze sporo. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  5. Bardzo zdrowe podejście! Nie tylko na święta ;) Choinkę mam również malutką, ale liczy się klimat - nie wielkość, nieprawdaż? :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie myślę, że klimat najważniejszy ;-). Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  6. Gratulacje! :)


    Podoba mi się określenie, że porządkujesz umysł a nie mieszkanie... W sumie o to powinno chodzić w te Święta...
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie robię...mieszkanie porządkuję bardziej lub mniej ;-) w weekendy ;-)

      Usuń
  7. Uroku nawet może dać mała choineczka!U mnie też czerwono i granatowo i nie żałuję tej barwy!Naprawdę zmienia wygląd wnętrze.Ps.Chyba mamy takie same ozdoby drewniane!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com Ps.Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te małe drewniane ludki, przywodzą mi na myśl dzieciństwo ;-). Kropla czerwieni nie jest zła ;-)

      Usuń
  8. Wielkie porządki, pieczenie itp. również sobie odpuszczam, u mnie również niewielkie akcenty czerwieni, choć miało jej nie być wcale :-) choineczka cudowna, my po swoją wybieramy się dopiero jutro:-)
    gratuluje dziewczyny wygranej:-)
    miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas choinka stała na balkonie już od tygodnia, teraz przenieśliśmy ją do domu...uniknęliśmy w tej sposób kolejek ;-)...wszystkiego dobrego dla Ciebie.

      Usuń
  9. Nastorojowo się zrobiło u Zebry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaale niesamowita niespodzianka :) wow Olu nawet nie wiesz ile mi radości sprawiałaś !!! marzę o takich kuleczkach od bardzo dawna, a teraz czuję się jak dziecko gdy upragnione prezenty z listy do Mikołaja się spełniają :D Kochana umiliłaś mi cudownie ten czas przedświąteczny za co bardzo bardzo dziękuję, a co do przygotowań to u mnie bardzo podobnie w tym roku mijały też w Święta jesteśmy w rozjazdach :) mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko bardzo się cieszę, że udało mi się spełnić Twoje marzenie ;-). Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  11. Gratulacje:-)
    Ślicznie w czerwieni:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wspaniałego poniedziałku ;-)

      Usuń
  12. W okresie zimowym moje mieszkanko zawsze jest w kolorze czerwieni, od razu robi się cieplej :) Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ;-) właśnie tego słowa mi brakowało. Cieplej ;-). Wspaniałego tygodnia i wesołych świąt ;-)

      Usuń
  13. Olu to podobnie jak u mnie ;-) Ale ja jeszcze nawet choinki nie mam ;-) Może w końcu dzisiaj ;-) Mimo namiętnie słuchanego Sinatry w świątecznej odsłonie jakoś nie mogę załapać świątecznego nastroju, może to przez tą aurę? Kurczaki, nie pamiętam kiedy ostatnio w grudniu było 12 stopni powyżej zera.
    Swoją drogą choinka piękna - właśnie na taką, niedużych rozmiarów się przysadzam ;-)
    Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zwykle była gigantyczna więc tym razem wszyscy przeżywamy szok...ale tak nam się ta choineczka spodobała, że w przyszłości też takie u nas będą. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  14. Otóż właśnie srebrem i czerwienią przypitraszę odrobinę a może troche wiecej - cały dom.
    W takich samych odcieniach choinkę.
    Pierniki będą... bo lubię jak pachnie. Ale na spokojnie, już najważniejsze zrobione.
    Pije kawę i odwiedzam.
    Pozdrawiam świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta czerwień głównie w salonie ;-) ale i tak mi się podoba ;-). Pierniczki mam ale do chrupania ;-), a zwykle miałam także takie do ozdoby ;-). Wspaniałego dnia i udanych przedświątecznych przygotowań ;-)

      Usuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn :) Pięknie wygląda Twoje mieszkanie w czerwieni. U mnie też zagościła czerwień bardziej jako dodatek do naturalnej kolorystyki. Miłej niedzieli Olu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie Aniu ale już poniedziałku i wspaniałych Świąt ;-)

      Usuń
  16. Jednak nie ma to jak świąteczna czerwień.Wnętrze od razu nabiera specyficznego klimatu :) Pięknie u ciebie kochana!
    Gratuluję dziewczynom! Szkoda,że się nie udało ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie ma jak czerwień...bronię się przed nią co roku ale nie udaje się obronić w 100%. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  17. Kochana...ten idealny porządek to tylko złudzenie :) Przy dzieciach :) Ja tez odpuszczam :) Cieszmy się bo Święta tuż, tuż....ściskam Cię Kochana Olu, Wesołych Swiąt, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza masz całkowitą rację...co posprzątam to zaraz gdzieś klocki znajduję. I dla Ciebie zdrowych, wesołych iw spaniałych Świąt ;-)

      Usuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyń :) Klimat boski ! Pozdrawiam i dziękuję za zabawę - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zabawy to dla mnie czysta przyjemność ;-). I ja dziękuję za udział ;-)

      Usuń
  19. A mnie czeka dużo pracy. U siebie mam posprzatane.. ale u tesciow nic nie ruszone. :-( a oczywiście nikt tego nie zrobi. Wiec będziemy się z mężem uwijac jak mrówki. Zwłaszcza,że drugiego dnia świat chrzest naszej niuni. A dopiero jutro wieczorem wyjeżdżamy do rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to dużo pracy przed Wami i dużo pięknych przeżyć. Tym bardziej takie święta się doceni. Oby praca poszła szybko i żebyście czerpali mnóstwo przyjemności ze wspólnego ze sobą przebywania ;-)

      Usuń
  20. Najważniejszy na święta jest spokój i rodzina a nie umyte okna :-) więc easy :-) cały rok sprzątam mieszkanie w mniejszych lub większych napadach szału więc i tym razem ogarnęłam to co powinno być ogarnięte,prezenty też z wyprzedzeniem kupiłam w necie więc teraz popijam kawęi zagryzam mandarynkami a nie urabiam się po pachy w kuchni albo z mopem.U nas czerwień wpisała się "że musi być na święta" a wcale nie musi u mnie jako odmieńca jest na biało i turkusowo.Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest świetne podejście, bo jak się człowiek "utyra" to tych świąt mu się odechciewa ;-). Ja jakoś czerwień omijam, a i tak zwykle do mnie jakimś cudem przychodzi ;-). Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  21. Witaj:) U mnie także w tym roku "czerwieni" się, aż sama jestem zdziwiona, że aż tak:) Śliczny kącik z choinką :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie przystrojony kącik, choinka również śliczna, wcale na taką małą nie wygląda:) klimat świąteczny jest a to najważniejsze:) pozdrawiam cieplutko:)
    A zwycięzcom gratuluję tych pięknych światełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko klimat rzeczywiście jest zwłaszcza wieczorem kiedy zapalimy wszystkie światełka ;-)

      Usuń
  23. Gratuluję zwycięzcom!
    Zgadzam się, że dom w czerwieni zmienia się nie do poznania :-) Pięknie u Ciebie! Zapraszam też do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  24. Przepiękne są Twoje dekoracje w tych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepieknie jest u Ciebie Olu, ale tego mogłam się spedziewać :) Nieustannie wprowadzasz magie w swoje domowe progi :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu...nie wiesz nawet jaką mi przyjemność sprawiłaś tymi słowami. Uściski dla Ciebie i wspaniałego dnia ;-)

      Usuń
  26. U nas okna też będą nieumyte, ale trudno! Dziś zrezygnowaliśmy też z wyjazdu, aby choć trochę nadrobić czas Adwentu - nie uczestniczyliśmy w żadnych rekolekcjach, więc dziś od rana słuchamy adwentowego słuchowiska ;)
    Wpadła mi w oko poduszka w kratę - da się ją gdzieś jeszcze kupić czy powinnam się zaopatrzyć we flanelową koszulę :)?
    Pozdrawiam niedzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu trzeba się czasem zadumać i zatrzymać ;-). Poduszkę kupiłam w H&M Home za 20 zł na przecenie...jest milusia bardzo, bo flanelowa ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  27. Ach to nie tylko ja odpuszczam te święta;) fajnie:)
    Dziękuję za zabawę i oczywiście gratulacje dla szczęśliwych wygranych:)
    Serdecznie pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego na ten zimowy czas życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie...nie jesteś jedyną odpuszczającą ;-)

      Usuń
  28. gratuluję wygranym :) i dziękuję za zabawę :))
    fajnie jest odpuścić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie. Odpoczynek przyda się zdecydowanie każdemu.

      Usuń
  29. Gratuluję ;) ślicznie świątecznie u ciebie Olu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  30. Piękna choinka.:) Wszystkiego dobrego w Święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna poduszka w czerwoną kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, dobrze, że odpuszczasz. Przecież w Święta ma być klimatycznie (a u Ciebie jest), ma być w dobrym nastroju (a trudno mieć dobry nastrój będąc zmęczoną i niewyspaną). A domownicy na pewno wolą mamę i żonę uśmiechniętą, niż wypucowane podłogi.
    Wszystkiego dobrego Ci życzę na te Święta!
    A, i gratuluję szczęśliwcom :) Przyznam po cichu, że trochę im zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu właśnie o to chodzi ;-)...jak sprzątam i czuję, że nie wyrabiam to robię się naprawdę nerwowa i drażliwa..więc dla wszystkich lepiej, że odpuszczam już teraz. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  33. Piękny, czerwono- świąteczny klimat :) Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś, wspaniałego dnia dla Ciebie.

      Usuń
  34. A skąd takie piękne bombki?
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, bombki kupiłam rok temu w Tk-Maxx są malutkie i takie odrobinę retro. Były na wyprzedaży za niewiele powyżej 10 zł ;-)

      Usuń
  35. Gratuluję i dziękuję za zabawę Olu. Dla mnie świąteczny klimat w Twoim domu wygląda pięknie, choinki i pierniki są więc wszystko jest na swoim miejscu i zgodnie z tradycją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś...ja o to wszystko strasznie dbam i ubolewam, że tego piernikowego domku nie będzie. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  36. Porządkuję umysł , a nie dom ..................
    Boskie !
    Postanawiam więc odpuścić sobie kilka spraw porządkowych ;)
    Chatka świetnie ustrojona :) Wesołych Świat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu i dla Ciebie Wesołych i Zdrowych i w rodzinnej atmosferze...trzeba się do Tych Świąt dobrze przygotować. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  37. Ja niestety nie mogę odpuścić, u nas jest Wigilia więc jeszcze wiele muszę zrobić ale nic na siłę. Dekorowanie zakończone, choinka stoi.
    Pieczenie ciast i gotowanie akurat dwa dni , więc jestem spokojna w tym roku, a jak w jakimś kącie będą leżały zabawki, to przecież dzieci są w domu , a dom to nie muzeum. A w przyszłym roku koniecznie święta w czerwieni, nabrałam ochoty po dwóch latach b&w.
    Ślicznie u Ciebie i super choineczka mini, :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to dużo pracy za Tobą i troszkę przed Tobą ale najważniejsze to zachować spokój. U nas Franek też wszystko wynosi ze swojego pokoju więc wiadomo, że dom to nie muzeum.

      Usuń
  38. Kochana, nie martw się, że wiele czynności nie zrobione. My nie jesteśmy jak nasze babki! Zycie tak szybko leci, że nie ma czasu na takie rzeczy. A czerwony kolor na takie święta to w sam raz!!! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko czasem naszym babkom zazdroszczę tego spokoju...no ale mamy życie jakie mamy więc trzeba się cieszyć nawet z kilku chwil

      Usuń
  39. Czerwonego nie lubię ale w wydaniu świątecznym jest do przełknięcia. Pięknie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;-). Też przełykam na święta ;-)

      Usuń
  40. Gratuluje , dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko, złożę Ci świąteczną wizytę. Udanego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  41. Takie choinki lubię najbardziej:) Pięknie jest u Ciebie:)
    Pozdrowienia przesyłam!
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  42. Piękna choinka! A w tym kąciku chętnie spędziłabym cały wieczór odpoczywając :-)
    Widzę że u Ciebie podobnie, o roku trochę odpoczywamy od tego gotowania i przygotowywania.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba jest nas więcej, bo jedyne nie jesteśmy. Wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

      Usuń
  43. Ola i bez tych porządków masz jak w bajce :))) buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YES, YES...to sztuka odpowiedniego kadrowania ;-). Buziaki ;-)

      Usuń
  44. A ja bardzo podzielam twoje podejście :) Firanki zdążyć wyprać.... A choinkę mam taką samą... w tym roku miałam mało motywacji żeby ubrać dużą. Ale nawet ta mała nie okazała się najgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nam się Aniu ta mniejsza wersja spodobała ;-) i chyba taka już u nas będzie teraz co rok. Uściski dla Ciebie ;-)

      Usuń
  45. Poduszka w kratę jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności same!!
    Dzięki za zabawę :)
    NIEZAPOMNIANYCH ŚWIĄT ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dla Ciebie: radosnych i bez zmartwień ;-)

      Usuń
  47. Czerwony ma swój urok :) W święta jest taki świąteczny... ciepły, przytulny :) Lubię :) U mnie wyjątkowo mało czerwieni, ale trochę być musiało. Bardzo podoba mi się Twoja mała choinka i poduszeczki. Zestawienie czerwieni, bieli i czerni wygląda na prawdę dobrze w Twojej propozycji! Pozostało życzyć tylko Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  48. ,,Najpiękniejsze są te najmniej doskonałe...,, jak pisała O.Tokarczuk ;)
    Boże Narodzenie to nie inspekcja sanepidu i lepiej skupić się na innych rzeczach. W ty roku udało się nam ogarnąć przestrzeń , odbyło się jednak bez paniki i przedświątecznego szału. Deficyt czasu wykorzystaliśmy wczoraj, na rodzinnie przeglądając się w choinkowych bombkach ;)

    Wszystkiego Dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  49. I o ten pokój wewnętrzny w święta chodzi najbardziej! Choinka cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje dla Szczęściar!!
    I ja w tym roku Olu odpuściłam trochę, nie wszystko da się perfekcyjnie zapanowac i ogarnąć. Ostatnio też jakby doba się u mnie skurczyła:-)
    Piękna ta czerwień u Ciebie.
    Wesołych Rodzinnych Świąt!!
    Pozdrawiam ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne te czerwone dekoracje:) Ja od kilku lat odpuszczam sobie na święta z brudnymi oknami i tak się odbędą :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Wszystkiego magicznego na święta,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję zwyciężczyniom :) A Tobie życzę wszystkiego najlepszego po Świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno! Piękny post, nie tylko ze względu na zdjęcia, ale przede wszystkim ze względu na treść :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© O Zebrze - blog lifestylowy - wnętrza, inspiracje, DIY. All rights reserved.
BLOGGER TEMPLATE DESIGNED BY pipdig